Rulle rundt..

Min er nå 4,5 måned og ruller enda ikke, merker jeg begynner å stresse bittelitt :rolleyes: Han rullet flere ganger fra mage til rygg da han var omkring 3 mnd, men det var tilfeldig og han lærte seg ikke teknikken. Nå har han ikke gjort det på flere uker. Han ligger på magen til han blir sliten og begynner klage og skrike til jeg snur han.. Når han ligger på rygg, så ruller han over på siden og har vært nesten rundt på magen noen ganger, så han er ikke langt unna å knekke koden :happy:
 
Min er nå 4,5 måned og ruller enda ikke, merker jeg begynner å stresse bittelitt :rolleyes: Han rullet flere ganger fra mage til rygg da han var omkring 3 mnd, men det var tilfeldig og han lærte seg ikke teknikken. Nå har han ikke gjort det på flere uker. Han ligger på magen til han blir sliten og begynner klage og skrike til jeg snur han.. Når han ligger på rygg, så ruller han over på siden og har vært nesten rundt på magen noen ganger, så han er ikke langt unna å knekke koden :happy:

Ikke noe å stresse med! Her rullet han også ved ca tre måneder. Har ikke gjort det siden da og er nå straks 5mnd. Ser at han er like ved å klare det :) mine andre to var heller ikke noe raskt ute. Bedagelige gutter som begynte å gå ved 13 mnd alder likevel :)
 
Min er nå 4,5 måned og ruller enda ikke, merker jeg begynner å stresse bittelitt :rolleyes: Han rullet flere ganger fra mage til rygg da han var omkring 3 mnd, men det var tilfeldig og han lærte seg ikke teknikken. Nå har han ikke gjort det på flere uker. Han ligger på magen til han blir sliten og begynner klage og skrike til jeg snur han.. Når han ligger på rygg, så ruller han over på siden og har vært nesten rundt på magen noen ganger, så han er ikke langt unna å knekke koden :happy:

Ingen stress, han har lenge igjen før det ville være noe å reagere på. Snart ruller han nok rundt overalt og du skulle ønske han hadde ligget stille litt lenger :p
 
Frøkna her har ikke vært i nærheten av å rulle, det virker ikke som hun skjønner at det er mulig :hilarious: hun er straks fire måneder, og virker mer bedagelig enn sin søster, som var tidlig ute med alt. Helt greit for meg :joyful:
 
Min er nå 4,5 måned og ruller enda ikke, merker jeg begynner å stresse bittelitt :rolleyes: Han rullet flere ganger fra mage til rygg da han var omkring 3 mnd, men det var tilfeldig og han lærte seg ikke teknikken. Nå har han ikke gjort det på flere uker. Han ligger på magen til han blir sliten og begynner klage og skrike til jeg snur han.. Når han ligger på rygg, så ruller han over på siden og har vært nesten rundt på magen noen ganger, så han er ikke langt unna å knekke koden :happy:
Absolutt ingenting å stresse for! Nyt heller at han ligger i ro! Min første rullet seg ikke rundt fra rygg til mage før han var 6 mnd, og ikke fra mage til rygg før ved 7 mnd. Han gikk likevel ved 12 mnd.
 
Her var han over på siden i dag og tippet nesten rundt, men armen var i veien. Teknikken sitter nok ikke riktig enda. Håper han ikke knekker koden med det første, da mister jeg litt kontrollen føler jeg :hilarious:
 
Han har rullet rundt noen få ganger, men det er som om han er overasket når han første får det til:laughing025men er en veldig bedagelig gutt jeg har fått med forhold til mine to eldste
 
Vi er nesten der, men han er litt lat av seg. Som Lykkespire sin, er det ikke så ofte han får ligget i fred, og storesøster er svært så ivrig til å hjelpe han, og plasserer gjerne leker lett tilgjengelig, så han trenger ikke gjøre så mye. :knegg:
Og i går knakk han koden.
 
Frøkna mi begynte å snu seg fra rygg til mage forrige uke, og nå gjør hun det konstant! Storebroren var over 6 mnd før han snudde seg, så hadde ikke forventet at hun skulle gjøre det allerede før 4 mnd!
 
Henger meg på flere av de siste kommentarene; igår knakk lillegutt endelig koden fra rygg til mage :D
 
Her har det ikke skjedd stort. :hilarious:
 
Min ruller begge veier, 4 mnd :)
 
Back
Topp