Rulle rundt..

*MissMe*

Gift med forumet
Nesten helt plutselig rulla lillebror rundt fra rygg til mage på helt flatt gulv.. har ligget litt på sidene i ei ukes tid..
Flere som har det travelt?!!:)
 
Vi er neeeeesten der. Hun knekker nok snart koden :)
 
Vi er også veldig nære (dvs har klart det én gang, men glemt åssen det var).
 
Ja, her rulles det for fullt. :happy: Knakk koden for ei ukes tid siden. :)
 
Her tror jeg vi nærmer oss! Hun strekker seg ganske langt rundt men vipper ikke over helt enda :)
 
Fra mage til rygg, og fra rygg til siden. Men ikke rygg til mage ennå :)
 
Klarer det nesten. Han ruller til sides, men tror det ikke er lenge til han knekker koden.
 
Andre som føler de «mista» freden nå når de ruller rundt??:p
Han ruller rundt på magen med en gang jeg legger han ned, og er ikke fornøyd like lenge som han var på ryggen..:p
 
Andre som føler de «mista» freden nå når de ruller rundt??:p
Han ruller rundt på magen med en gang jeg legger han ned, og er ikke fornøyd like lenge som han var på ryggen..:p

Samme her! Og så gulper han oftest når han har ligget på magen en stund, og det er jo lekkert når han da klasker hele fjeset nedi gulpeklusja om jeg ikke er der til å tørke den opp med en gang, eller ikke er helt forberedt. :hilarious:
 
Samme her! Og så gulper han oftest når han har ligget på magen en stund, og det er jo lekkert når han da klasker hele fjeset nedi gulpeklusja om jeg ikke er der til å tørke den opp med en gang, eller ikke er helt forberedt. :hilarious:
Akkurat sånn er det!!! Sitter godt i vippestolen enda, men vil jo helst at han ligger litt på gulvet og!
 
Hun har fulla fra mage til rygg to ganger selv , mem kun fra rygg til siden ellers. Men så er hun ekstremt glad i å ligge på magen. Men satser på at hun snart ruller seg rundt og koser seg masse [emoji173]️
 
Her er ikke frøkna i nærheten engang [emoji85] Blir snart 4 måneder og jeg stresser ikke! Nyyyyter tiden der ho kun ligger i ro [emoji176]
 
Her får han knapt ligget i fred på gulvet når motivasjonen hans er tilstede :eek:
Derfor får han trent lite på matta.
Da kommer spesielt 2 åringen med en gang, men 4 åringen liker og kose/forstyrre han hun også.
Han snur seg fra rygg til mage, men ikke andre vei. Åååå som jeg savner lekegrinda jeg hadde til dem andre. Da fikk babyene mine utfolde seg, og øve i fred flere ganger til dagen. Til og med i bedside cribben hopper 2 åringen, og 4 åringen oppi. Verst er 2 åringen der også :wacky:
 
Vi er nesten der, men han er litt lat av seg. Som Lykkespire sin, er det ikke så ofte han får ligget i fred, og storesøster er svært så ivrig til å hjelpe han, og plasserer gjerne leker lett tilgjengelig, så han trenger ikke gjøre så mye. :knegg:
 
Vi er nesten der, men han er litt lat av seg. Som Lykkespire sin, er det ikke så ofte han får ligget i fred, og storesøster er svært så ivrig til å hjelpe han, og plasserer gjerne leker lett tilgjengelig, så han trenger ikke gjøre så mye. :knegg:
 
Back
Topp