Rugere i februar

Sist fødte jeg 5 uker før termin, så blir spennende å se hvordan det går denne gangen... Kan fort bli septemberbarn ;) Blir uansett planlagt KS denne gangen, så blir nok et par uker før termin.

Du ligger to dager etter med du? Så termin 27. oktober på deg? Kan bli en veldig fin bursdagsgave på deg i år <3
slik jeg regnet ut blir det 30 oktober...hvis jeg regner fra innsett :) aha :) hehe artig uansett om det blir oktober eller september barn!!! en stor glede er det hvertfall :) like greit å ha planlagt KS, enn at det blir haste KS. .9
 
slik jeg regnet ut blir det 30 oktober...hvis jeg regner fra innsett :) aha :) hehe artig uansett om det blir oktober eller september barn!!! en stor glede er det hvertfall :) like greit å ha planlagt KS, enn at det blir haste KS. .9
Du må regne fra uttak og ikke innsett. Innsett kan jo variere. Hvis du legger inn uttaksdato som befruktningsdato i terminkalkulator, så blir det riktig :)

Ja, fikk ingen rier sist, selv om vannet gikk og reagerte kraftig allergisk på riestimulerende drypp, så tar ingen reprise av den fødselen ;)
 
Du må regne fra uttak og ikke innsett. Innsett kan jo variere. Hvis du legger inn uttaksdato som befruktningsdato i terminkalkulator, så blir det riktig :)

Ja, fikk ingen rier sist, selv om vannet gikk og reagerte kraftig allergisk på riestimulerende drypp, så tar ingen reprise av den fødselen ;)
leste på andre forum, at innsett, er dagen man skal ta fra men greit for meg at det er før ;) men lurt så fælt på hvordan hcg stiger i forhold til prøverør :) oki, men da er det like greit at du får KS ;)
 
leste på andre forum, at innsett, er dagen man skal ta fra men greit for meg at det er før ;) men lurt så fælt på hvordan hcg stiger i forhold til prøverør :) oki, men da er det like greit at du får KS ;)
Innsett kan jo være forskjellig fra klinikk til klinikk, og du hadde vel innsett på dag tre? Men befruktning skjer den dagen de tar ut egget uansett, så det er den mest pålitelige dagen. Men har og hørt at noen klinikker regner annerledes....
 
Æsj, jeg måtte ta en test i dag. På rugedag 9,og den var negativ.. jeg regnet egentlig med det siden jeg ikke har noen symptomer, men det er litt kjedelig likevel :p
 
Innsett kan jo være forskjellig fra klinikk til klinikk, og du hadde vel innsett på dag tre? Men befruktning skjer den dagen de tar ut egget uansett, så det er den mest pålitelige dagen. Men har og hørt at noen klinikker regner annerledes....
oki :) spennende :) da har jeg nok termin før eventuelt ::)
 
Hurra jeg fikk positiv test i dag! Så nå håper jeg dere andre følger etter!!! :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    687 KB · Visninger: 58
Gratulerer!!!!! den gode følelsen der fortjener du :)
 
WOW!!!!! er fem jenter som er gravide nå....som får oktober spire.... :D Herremin!!!!!! Mangler bare meg nå ;)
 
Forresten vi mangler fler...men vil gjerne være en av de ;)
 
Hurra jeg fikk positiv test i dag! Så nå håper jeg dere andre følger etter!!! :)
Helt fantastisk! Gratulerer så mye :) Gleder meg til selskap i gravidgruppa :)
 
Gratulerer såå masse Helund, er så kos å se så mange m pos test i disse dager <3

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
JEG ER GRAVID!!!!! hcg nivå på 99, som var super bra sa sykepleiern :D Så skal på ultralyd den 12 mars. :) tidlig ultralyd :) Så får man krysse det man har på alt ordner seg :)
 
JEG ER GRAVID!!!!! hcg nivå på 99, som var super bra sa sykepleiern :D Så skal på ultralyd den 12 mars. :) tidlig ultralyd :) Så får man krysse det man har på alt ordner seg :)
Ul på min termin dato lover godt ♥️♥️♥️ hils gubben og gratulerer begge to ♥️♥️♥️ er så glad på deres vegne ♥️♥️♥️
 
JEG ER GRAVID!!!!! hcg nivå på 99, som var super bra sa sykepleiern :D Så skal på ultralyd den 12 mars. :) tidlig ultralyd :) Så får man krysse det man har på alt ordner seg :)
Åååå dette er bare herlig lesning kjære Lene!!! :D jubler for spiren hihi :D :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
 
JEG ER GRAVID!!!!! hcg nivå på 99, som var super bra sa sykepleiern :D Så skal på ultralyd den 12 mars. :) tidlig ultralyd :) Så får man krysse det man har på alt ordner seg :)
Får du UL på Riksen? Til meg sa de at de ikke hadde kapasitet. Men det er jo helt umulig å få time her jeg bor, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg :-(
 
Får du UL på Riksen? Til meg sa de at de ikke hadde kapasitet. Men det er jo helt umulig å få time her jeg bor, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg :-(
De hadde egentlig ikke kapasitet...men fant en ledig time...jupp får en time på Riksen. :)

Hmmm prøv å hør om det har vært noe avbestillinger? eller noe...virket slik siden jeg fikk time...sa egentlig hadde de ikke kapasitet...
 
Åååå dette er bare herlig lesning kjære Lene!!! :D jubler for spiren hihi :D :D

Sent from my SM-P600 using Tapatalk
Takk er sååååååå lykkelig!!!! Ballong lene er glad!!!! :D Verdens største oppblåste mage :D
 
Back
Topp