Rugere i februar

Når skal forresten du på ul?
Jeg får vel henvisning til UL i morgen når det et offisiell testedag. Skal inn på Riksen og ta blodprøve i morgen tidlig, også booker jeg UL når jeg ringer på ettermiddagen og får svaret :)
 
Å

Å, nei.... Så leit å høre <3 Hjelper liksom ikke hvor kort man er på vei - man rekker å bygge opp mye forventer og glede på noen få dager. Godt at dere har på frys. Masse lykke til og stor klem til deg <3
Gratulerer med positiv test hos deg, håper virkelig den sitter hos dere nå ja:)
Vi har tatt det ganske greit siden jeg begynte å blø så ante vi at testen kunne bli negativ senere, men selvfølgelig en del følelser i sving. Veldig gla for to egg på frys nå ja, og at vi allerede får nytt innsett i mars. Så nå må vi bare være positive igjen:)
 
Gratulerer med positiv test hos deg, håper virkelig den sitter hos dere nå ja:)
Vi har tatt det ganske greit siden jeg begynte å blø så ante vi at testen kunne bli negativ senere, men selvfølgelig en del følelser i sving. Veldig gla for to egg på frys nå ja, og at vi allerede får nytt innsett i mars. Så nå må vi bare være positive igjen:)
Krysser alle ledd og lemmer <3
 
Gratulerer til deg mrs.Pink :) Hva var det jeg sa ;)
Her blir det nok negativt, absolutt ingen symptomer. Er rugedag 8

Vet du om dersom ett fryseforsøk er negativt, er det slik at en ikke får blødning for en slutter på medisinen (progesteron)? Eller er det slik at blødningen kommer til ca samme tid som ellers uansett?
 
M
Gratulerer til deg mrs.Pink :) Hva var det jeg sa ;)
Her blir det nok negativt, absolutt ingen symptomer. Er rugedag 8

Vet du om dersom ett fryseforsøk er negativt, er det slik at en ikke får blødning for en slutter på medisinen (progesteron)? Eller er det slik at blødningen kommer til ca samme tid som ellers uansett?
Jeg har ikke fått blødning før etter jeg har sluttet med medisiner på fryseforsøkene.
 
M

Jeg har ikke fått blødning før etter jeg har sluttet med medisiner på fryseforsøkene.

Ok, takk :) Jeg skal egentlig ha mens på fredag men har ikke testdag før onsdag neste uke. Om jeg fortsette mea medisiner helt fram til onsdag, forflytter syklusen seg etter det da? Om du skjønner :p
 
Gratulerer til deg mrs.Pink :) Hva var det jeg sa ;)
Her blir det nok negativt, absolutt ingen symptomer. Er rugedag 8

Vet du om dersom ett fryseforsøk er negativt, er det slik at en ikke får blødning for en slutter på medisinen (progesteron)? Eller er det slik at blødningen kommer til ca samme tid som ellers uansett?
Ikke gi opp håpet. Gi det noen dager til <3

Noen får blødning, men tror det er vanlig at man ikke får blødning.... Jeg fikk ihvertfall ikke blødning før 5 dager etter at jeg sluttet på støttehormoner.
 
Ok, takk :) Jeg skal egentlig ha mens på fredag men har ikke testdag før onsdag neste uke. Om jeg fortsette mea medisiner helt fram til onsdag, forflytter syklusen seg etter det da? Om du skjønner :p
Du må ikke slutte på medisiner før du har testet!!! Dessuten er det ikke uvanlig at egget fester seg litt senere ved frys enn ved fersk, så ikke gi opp!!!

Syklusen min var helt på bærtur etter fryseforsøk, men jeg hadde jo en SA og blødde i 4 uker for så å få 40 dagers sykluser, mot normalt 28.
 
Takk for informasjonen :) Jeg regner med at jeg mååå ta en test på torsdag, det klør i fingrene :p
 
Hva tror dere jenter? Streken er tydeligere i dag enn på søndag. Det utelukker vel kjemisk?
Puppene verker og lekker melk og jeg er sååååå trøtt!Vis vedlegget 50221
Hurra!!!!! ingen tvil at du er gravid!!! Gratulerer så masse!!!! Oktober er baby mnd for oss sant? ;)
 
akkurat nå er jeg så oppblåst i magen ser ut som jeg er minst 4mnd på vei :/
gleder meg til i morgen tidlig..det er ikke så ille på morgenen :)
ellers merker ingenting..annet enn veeeeldig nervøs..
slik ser jeg ut daglig etter innsett...fy søren for en oppblåst mage! like før folk spørr om jeg er gravid haha
 
jeg er kanskje litt pessimist, men vil si realistisk... at om det ikke går nå...hvor lang ventetid er det på å komme inn til fryseforsøk på Riksen? tenkte at om testen er negativ på fredag, så ringer jeg samme dag å hører! jeg vil inn fort da ::D men har en følelse at det er noen mnd venting gitt
 
Satser som sagt på at du ikke trenger det:) Jeg måtte vente 3 mnd før nytt innsett, men det kommer nok veldig an på hvor lange ventelister de har akkurat da.
 
Satser som sagt på at du ikke trenger det:) Jeg måtte vente 3 mnd før nytt innsett, men det kommer nok veldig an på hvor lange ventelister de har akkurat da.
åh? nei det håper jeg slipper :( tre hele mnd!!! jeg vil ha 2014 baby!!!
 
Hurra!!!!! ingen tvil at du er gravid!!! Gratulerer så masse!!!! Oktober er baby mnd for oss sant? ;)
25. oktober blir termindatoen min <3
 
Dagen etter min bursdag jo :) perfekt dato :)
Sist fødte jeg 5 uker før termin, så blir spennende å se hvordan det går denne gangen... Kan fort bli septemberbarn ;) Blir uansett planlagt KS denne gangen, så blir nok et par uker før termin.

Du ligger to dager etter med du? Så termin 27. oktober på deg? Kan bli en veldig fin bursdagsgave på deg i år <3
 
åh? nei det håper jeg slipper :( tre hele mnd!!! jeg vil ha 2014 baby!!!
De har ikke så ille ventelister nå. Så ikke sikkert du må vente så lenge. Du vil jo blø ganske snart om det ikke har klaffet nå, også kan du kanskje starte opp gangen etter det? :) Meeeen det er jo ingen grunn til å tro at det ikke har klaffet denne gangen :) Jeg heier på deg! Ikke testet enda?
 
De har ikke så ille ventelister nå. Så ikke sikkert du må vente så lenge. Du vil jo blø ganske snart om det ikke har klaffet nå, også kan du kanskje starte opp gangen etter det? :) Meeeen det er jo ingen grunn til å tro at det ikke har klaffet denne gangen :) Jeg heier på deg! Ikke testet enda?
testa dag 8 for å sjekke om eggløsningssprøyta var ute, og det var den :) nei tørr ikke å teste før selve dagen....tror jeg blir ekstra skuffet da. ja håper dne mensne dukker ganske raskt etterpå da ja :) nei da! egentlig ingen grunn enda...men har det i minnet at det er vanlig å ikke klaffe 1 forsøk :)
 
Back
Topp