Rugere i februar

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Hvor mange er vi nå som blir rugere i februar? syns vi virker så mange!!! og ikke lenge til at noen andre fruer kommer etter :D åååh håpe på mange flotte spirer disse første månedene :D
 
Jeg ruger for harde livet med testedag 12. februar :)

Hvor er dere fra da jenter?
 
Jeg er ruger og har selvestel testdag 14.februar, tilhører Riksen og bor i Oslo :)
 
Jeg ruger også alt jeg kan, hadde innsett forrige fredag og skal teste med hjemmetest 21.februar. Tilhører Ullevål, bor i Halden :)
 
jeg er ruger..siste forsøk.. så krysser alt vi har på at et klore seg fast, testdag 13 feb tilhører porsgrunn og bor på sørlandet
 
Jeg også ruger for harde livet på 2 egg.. Testdag 13 feb.. Hører til i porsgrunn og er mitt sidte forsøk... Bor på østlandet :)
 
Satser på å ruge fra fredag :) hører til Porsgrunn
 
Glemte å si at jeg tilhører Riksen og bor i a Drammen :)
 
Jeg ruger også alt jeg kan, hadde innsett forrige fredag og skal teste med hjemmetest 21.februar. Tilhører Ullevål, bor i Halden :)
hvorfor 21 februar?? det var sent...mrs pink satt inn samme dag som deg og hun skal teste 12 februar. og jeg skal teste 14 februar.
 
en del fra porsgrunn da :) hvertfall tre :) to fra riksen og en fra ullevål :) spennende å høre når alle skal teste og hvor vi tilhører :)
 
hvorfor 21 februar?? det var sent...mrs pink satt inn samme dag som deg og hun skal teste 12 februar. og jeg skal teste 14 februar.
Det er skikkelig teit, men Ullevål kjører hjemmetest etter 3 uker i stedet for blodprøve etter 12 dager. Begge deler er Oslo Universitetssykehus også så forskjellige rutiner.
 
Jeg satte inn 1 eskimo på mandag, testdag 19.februar :) Går på en privat klinikk i Oslo :)
 
Det er skikkelig teit, men Ullevål kjører hjemmetest etter 3 uker i stedet for blodprøve etter 12 dager. Begge deler er Oslo Universitetssykehus også så forskjellige rutiner.
åh? herremin...det må jeg si er teit! men men :)
 
hvorfor 21 februar?? det var sent...mrs pink satt inn samme dag som deg og hun skal teste 12 februar. og jeg skal teste 14 februar.
De har visstnok veldig forskjellig system ift testing på riksen og ullevål. Jeg skal ta en hjemmetest og ringe inn, spurte om blodprøve men hjemmetestene er så sikre nå at de praktiserte ikke blodprøver sa hun jeg snakker med. Så testdato i mine papirer er 21.02!! Leeenge til ja!!
 
De har visstnok veldig forskjellig system ift testing på riksen og ullevål. Jeg skal ta en hjemmetest og ringe inn, spurte om blodprøve men hjemmetestene er så sikre nå at de praktiserte ikke blodprøver sa hun jeg snakker med. Så testdato i mine papirer er 21.02!! Leeenge til ja!!
så lenge hadde ikke jeg klart å vente!!!! hehe men du må gjerne det ;)
 
Nå jenter... Hvordan går det med rugerne??
For meg er jeg noe nervøs, da jeg har sluttet og føle noe som helst i dag... Hmf..
 
Er ikke nervøs for annet enn OL foreløbig :) men rugedag en pleier å være rimelig avslappa :) jeg ser hvertfall ut som jeg er gravid! verdensrekord i oppblåst mage! He he
 
akkurat nå er jeg så oppblåst i magen ser ut som jeg er minst 4mnd på vei :/
gleder meg til i morgen tidlig..det er ikke så ille på morgenen :)
ellers merker ingenting..annet enn veeeeldig nervøs..
 
Jeg har bare litt små murring, og er bare rugedag 5. Men ikke så ille som sist jeg ruget. Vet ikke om det er positivt eller negativt :p
 
Back
Topp