Rotavirusvaksine

Godt å høre det gikk fint :)

Vesla her skal ta vaksinen på tirsdag i neste uke! Som jeg gruer meg :|
Det er frivillig å ta den vaksinen. Du bestemmer selv om du mener det er hensiktsmessig eller ikke. Det er ikke på samme måte som de andre vaksinene som er mot farlige barnesykdommer.
 
Jeg ønsker hun skal få den vaksinen. Bare jeg som er pinglete når det kommer til sprøyter og nåler selv. Så syns det er lite morsomt å se snuppa få sprøyter..

I tillegg gruer jeg meg litt pga.
magen hennes... fordi hun sliter med luftsmerter i utgangspunktet.. Håper det ikke blir verre liksom :)
 
Jeg ønsker hun skal få den vaksinen. Bare jeg som er pinglete når det kommer til sprøyter og nåler selv. Så syns det er lite morsomt å se snuppa få sprøyter..

I tillegg gruer jeg meg litt pga.
magen hennes... fordi hun sliter med luftsmerter i utgangspunktet.. Håper det ikke blir verre liksom :)

Denne vaksinen er bare noe søtt som de sprøyter inn i munnen som de skal svelge selv altså :) regnet med det var noe sånt du bekymret deg for, men det trenger du ikke bekymre deg for med denne vaksinen :)
 
Denne vaksinen er bare noe søtt som de sprøyter inn i munnen som de skal svelge selv altså :) regnet med det var noe sånt du bekymret deg for, men det trenger du ikke bekymre deg for med denne vaksinen :)

Åå, er det sant? :D
Jeg var sikker på det var sprøyte hun skulle få..
Da har jeg en ting mindre å bekymre meg for, ja :D
 
Samme her.. Skal ta vaksinen imorgen!!
Vanskelig å si hvordan det gikk egentlig. Hun sliter fortsatt med mye luft og er utilpass om kvelden.
Håper det går greit for dere :)
 
Idag har vi tatt vaksine. Gulpa opp hele, så han måtte få en ekstra idag. Håper vi slipper unna med bivirkninger.
 
Mini har fått vaksinen i dag, smilte og smattet den i seg. Etter at han fikk vaksina trillet vi en tur i byen og hjem, og han sov i vogna i nesten tre timer. Spent på om det vil komme noen bivirkninger utover ettermiddagen og kvelden.
 
Idag har vi tatt vaksine. Gulpa opp hele, så han måtte få en ekstra idag. Håper vi slipper unna med bivirkninger.
Mini har fått vaksinen i dag, smilte og smattet den i seg. Etter at han fikk vaksina trillet vi en tur i byen og hjem, og han sov i vogna i nesten tre timer. Spent på om det vil komme noen bivirkninger utover ettermiddagen og kvelden.

Krysser fingrene for at dere begge slipper unna bivirkninger :) <3 Knøttet mitt fikk vaksinen på tirsdag. Vi slapp heldigvis store bivirkninger.. Hun ble bare mer urolig enn vanlig og gråt en del mer enn hun pleier.. Dette varte kun ca. et døgn.. Nå er hun seg selv igjen :)
 
Krysser fingrene for at dere begge slipper unna bivirkninger :) <3 Knøttet mitt fikk vaksinen på tirsdag. Vi slapp heldigvis store bivirkninger.. Hun ble bare mer urolig enn vanlig og gråt en del mer enn hun pleier.. Dette varte kun ca. et døgn.. Nå er hun seg selv igjen :)
Så bra at dere slapp unna de store bivirkningene. Har ikke fått noen reaksjoner foreløpig. :) Noen som vet når evt bivirkninger begynner?
 
Huff. Da har lillegutt gråti og skriki så mye etter vaksina at han har fått navlebrokk :(
 
Huff, det hørtes ille ut. visste ikke at det gikk an engang!
Kan jo også være tilfeldig at det kom nå, men han har pressa og skriki så fælt de siste to døgna.
 
Back
Topp