Rotavirusvaksine

Treblirfire

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Lille fikk vaksine i dag kl 13, spiste litt rett etterpå og har siden det vært veldig slapp og sovner ved brystet hver gang jeg legger henne til. Hs sa ikke noe om slapphet. Kun at hun kunne få magesmerter eller diaré. Synes hun er fryktelig slapp :(

Noen andre som har tatt? Hvordan reagerte lille?
 
Vi har også tatt i dag og mini har sovet siden da, kl 11, med bare korte pupp og bleie pauser.. Forbereder meg på våkenatt..
 
Vi har også tatt i dag og mini har sovet siden da, kl 11, med bare korte pupp og bleie pauser.. Forbereder meg på våkenatt..
Ah så godt å høre at flere reagerer likt da. Da slapper jeg mer av :)
Her passer det dårlig med våkenatt gitt, siden kontrollen vår måtte deles i to og vi har legesjekk på helsestasjonen kl 10 :eek: wish me luck
 
Ah så godt å høre at flere reagerer likt da. Da slapper jeg mer av :)
Her passer det dårlig med våkenatt gitt, siden kontrollen vår måtte deles i to og vi har legesjekk på helsestasjonen kl 10 :eek: wish me luck
Huff, ja da håper jeg dere får en fin natt! :)
Vi har vært mye våken om nettene siste uka, siden mini plutselig har startet natten sin på morgenen.. Så jeg håpet å snu trenden i dag, men det gikk dårlig gitt. Det har vært umulig å holde han våken..
 
Fikk ingen reaksjon her. Men fikk beskjed om at det kunne bli magesmerter og at hun kunne bli litt slappere en vanlig og små feber;)
 
Huff, ja da håper jeg dere får en fin natt! :)
Vi har vært mye våken om nettene siste uka, siden mini plutselig har startet natten sin på morgenen.. Så jeg håpet å snu trenden i dag, men det gikk dårlig gitt. Det har vært umulig å holde han våken..
Her var snuppa våken fram til klokken fem i morges, men etter legesjekk kl 10 i dag har hun sovet konstant. Har vekket henne for pupp hver 3-4 time, og hun har vært snar å spise seg ferdig før hun dupper igjen. Litt varm. Hvordan er formen hans i dag? :)
 
Her var snuppa våken fram til klokken fem i morges, men etter legesjekk kl 10 i dag har hun sovet konstant. Har vekket henne for pupp hver 3-4 time, og hun har vært snar å spise seg ferdig før hun dupper igjen. Litt varm. Hvordan er formen hans i dag? :)
Han var også endel våken i natt.. Hadde vondt i magen og prompet mye. Sov urolig frem til 03 og var våken til 0530.. Så ble ikke mye søvn på meg heller. Sov fra 09-19 og våknet kun for pupp og sovnet igjen med en gang. Så døgnet her er helt snudd på hodet! :/ Håper det hjelper på at han har vært våken et par timer nå.. Virker som magen er bedre ihvertfall. Håper vi begge får en bedre natt nå :)
 
Vi tok vaksinen i dag, og han har vært ganske urolig siden. Han finner ikke roen, og vil ikke sove. Fekter med armer og ben. Har vel litt magevondt da.. Skriker og sutrer en del. Forbereder meg på en slitsom natt. Stakkars lille. Flere som har opplevd dette etter vaksinen?
 
Tror det er veldig vanlig at de får litt magetrøbbel. Lillesnupp var urolig og prompa mye et par dager faktisk, men ikke noe annen reaksjon.
 
Vi tok vaksinen i dag, og han har vært ganske urolig siden. Han finner ikke roen, og vil ikke sove. Fekter med armer og ben. Har vel litt magevondt da.. Skriker og sutrer en del. Forbereder meg på en slitsom natt. Stakkars lille. Flere som har opplevd dette etter vaksinen?

Hvordan var natten?
Håper lillegutt har det bra og har funnet roen :)
 
Veldig spent på reaksjon etter vaksinen her også. Har ei med mye magevondt fra før og som sliter mye med luft fra før..
 
Veldig spent på reaksjon etter vaksinen her også. Har ei med mye magevondt fra før og som sliter mye med luft fra før..
Samme her :/
 
Mye luft og bæsjing de siste 2 dagene etter vi fikk vaksinen. Finner ikke roen, kaver med armer og ben. Håper ikke det varer lenge. Er også hjemme med storebror med diaré, så er mildt sagt mange bleier her om dagen..
 
Hvordan var natten?
Håper lillegutt har det bra og har funnet roen :)

Joda, han sovnet på brystet til pappa i 22-tiden, deretter sov han som han pleier (pleier å sove fra 19-20-tiden). Så det gikk helt fint:) Har prompet mye og hatt veldig løs mage.
 
Joda, han sovnet på brystet til pappa i 22-tiden, deretter sov han som han pleier (pleier å sove fra 19-20-tiden). Så det gikk helt fint:) Har prompet mye og hatt veldig løs mage.

Godt å høre det gikk fint :)

Vesla her skal ta vaksinen på tirsdag i neste uke! Som jeg gruer meg :|
 
Lillemann her tok rotavaksinen på torsdag og ikke reagert i det hele tatt :) så gikk å grua meg en stund uten grunn :p
 
Back
Topp