Rosa på papiret

Hvordan går det med dere?

Jeg har vært å tatt blodprøve for å måle HCG i dag. Får svar på mandag eller tirsdag. Så må jeg vel kanskje ta en ny for å se stigning.
Så jeg lever fortsatt i litt usikkerhet.
Men jeg har i grunn litt troen på at spiren fortsatt lever, for jeg har ikke blødd noe mer.
 
Hvordan går det med dere?
Så koselig at du spør [emoji173]
Det går mye bedre nå enn de første dagene med blødning/TR, nå venter jeg bare på å bli ferdig med TR slik at vi kan fortsette prøvingen [emoji4] har bestemt meg for å prøve å ikke teste før etter IKM neste gang, siden det er såpass vanlig med kjemisk (noe jeg ikke visste før jeg hadde en selv).
 
En liten oppdatering på denne fronten.
Blodprøven fra fredag viste et HCG nivå på over 18 000. I følge legekontoret var det for høyt til at det kunne vært en SA forrige uke.
Så da ser det i grunn ut som spira fortsatt lever! ❤️
Ble anbefalt å kontakte gynekologen for å få en tidlig ultralyd!
Jeg har hatt oppfølging hos gynekolog før jeg ble gravid, så hun mente jeg ikke skulle trenge en ny henvisning for å få TUL.
 
En liten oppdatering på denne fronten.
Blodprøven fra fredag viste et HCG nivå på over 18 000. I følge legekontoret var det for høyt til at det kunne vært en SA forrige uke.
Så da ser det i grunn ut som spira fortsatt lever! [emoji173]️
Ble anbefalt å kontakte gynekologen for å få en tidlig ultralyd!
Jeg har hatt oppfølging hos gynekolog før jeg ble gravid, så hun mente jeg ikke skulle trenge en ny henvisning for å få TUL.

Åå så fantastisk å lese[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Åå krysser virkelig fingrene for at dette går bra [emoji4][emoji4][emoji4] Veldig glad på dine vegner!
 
En liten oppdatering på denne fronten.
Blodprøven fra fredag viste et HCG nivå på over 18 000. I følge legekontoret var det for høyt til at det kunne vært en SA forrige uke.
Så da ser det i grunn ut som spira fortsatt lever! ❤️
Ble anbefalt å kontakte gynekologen for å få en tidlig ultralyd!
Jeg har hatt oppfølging hos gynekolog før jeg ble gravid, så hun mente jeg ikke skulle trenge en ny henvisning for å få TUL.

Så godt å høre, håper virkelig spiren klamrer seg fast. Håper du får en TUL raskt så du blir beroliget :Heartred
 
Så godt å høre, håper virkelig spiren klamrer seg fast. Håper du får en TUL raskt så du blir beroliget :Heartred

Fått time til TUL 19.juni.
Det var stappfullt hos gynekologen før det, så det var første mulighet!
Håper jeg får se et bankende hjerte da! ❤️
 
En liten oppdatering på denne fronten.
Blodprøven fra fredag viste et HCG nivå på over 18 000. I følge legekontoret var det for høyt til at det kunne vært en SA forrige uke.
Så da ser det i grunn ut som spira fortsatt lever! [emoji173]️
Ble anbefalt å kontakte gynekologen for å få en tidlig ultralyd!
Jeg har hatt oppfølging hos gynekolog før jeg ble gravid, så hun mente jeg ikke skulle trenge en ny henvisning for å få TUL.
Det var det koseligste jeg har lest på lenge![emoji173] tusen takk for oppdatering[emoji93]
Lykke til på tul [emoji173] håper du oppdaterer etter den også[emoji3]
Jeg sniker litt innpå her selv om det ikke blir nå baby - enda[emoji6]
 
Det var det koseligste jeg har lest på lenge![emoji173] tusen takk for oppdatering[emoji93]
Lykke til på tul [emoji173] håper du oppdaterer etter den også[emoji3]
Jeg sniker litt innpå her selv om det ikke blir nå baby - enda[emoji6]

Så kjekt at du ble så glad! ❤️
Skal prøve å huske å oppdatere etter TUL også.
Både gruer og gleder meg til den. Har hatt en skikkelig puls drop de siste dagene, så begynner jo å bli redd for at det er noe galt likevel. Men krysser fingrene for det beste!

Forresten bare koselig at du fortsatt sniker litt her inne! ❤️
 
Back
Topp