Rosa på papiret

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Var nettopp på do og når jeg tørket meg var det litt rosa på papiret.. har opplevd dette mange ganger før i tidligere sv.skap (og det har gått bra), men kjenner jeg blir urolig forde!
Denne uka er jo ikm uka også!
Vet ikke helt hva jeg skal gjøre - annet enn å slappe av og ta det helt med ro resten av dagen.
 
Det kan være helt ufarlig:) Skjønner at du blir urolig, men bare prøv å tenk på noe annet så skal du se at alt går bra[emoji173]️[emoji173]️ Ingen erfaringer med canasten:)
 
Leste på en artikkel nettopp at det var helt normalt med litt spotting rundt ikm. Kjenne frustrasjonen din. Forrige svangerskap hadde jeg blødninger i rykk og napp frem til uke 15 :/
 
Jeg har også hatt litt rosa på papiret i dag, neste litt om det og det er helt ufarlig. Jeg har også ikm denne uka også, ikke turt å ta test enda.
 
Og jeg hadde dette som du vet jeg og. Det gikk over. Tipper det går bra for deg og [emoji4] [emoji4]
Så mye lettere å gi råd til andre enn til seg selv[emoji85] har saumfart trådene om dette temaet og tom lest det jeg selv har skrevet[emoji23] VET jo at det er ufarlig - men ble som en hodeløs kylling når jeg var på do tidligere i dag ja[emoji28]
Har jo allerede roet seg - heldigvis![emoji4]
 
Så mye lettere å gi råd til andre enn til seg selv[emoji85] har saumfart trådene om dette temaet og tom lest det jeg selv har skrevet[emoji23] VET jo at det er ufarlig - men ble som en hodeløs kylling når jeg var på do tidligere i dag ja[emoji28]
Har jo allerede roet seg - heldigvis![emoji4]
I know the feeling[emoji85] Går nok fort over [emoji4]
 
Er nok over før det nesten har begynt her. Blør såpass mye nå at jeg må bruke bind.
Litt lei meg, men er jo bare første pp - så vi gir oss ikke med det første! Vet til neste gang at jeg skal vente til etter IKM med å teste, så jeg slipper å bli skuffet.

Lykke til dere andre og håper dere har terminspirer[emoji173]
 
Er nok over før det nesten har begynt her. Blør såpass mye nå at jeg må bruke bind.
Litt lei meg, men er jo bare første pp - så vi gir oss ikke med det første! Vet til neste gang at jeg skal vente til etter IKM med å teste, så jeg slipper å bli skuffet.

Lykke til dere andre og håper dere har terminspirer[emoji173]

Nei!:( Stor god klem til deg[emoji173]️[emoji173]️ Jeg håper fortsatt at det er en uskyldig blødning[emoji173]️
Kanskje reise til lege for å måle hcg?
 
Takk[emoji173][emoji173]
Har såpass til smerter nå, så er nok dessverre ikke så uskyldig lengre.
Nei!:( Stor god klem til deg[emoji173]️[emoji173]️ Jeg håper fortsatt at det er en uskyldig blødning[emoji173]️
Kanskje reise til lege for å måle hcg?
 
Er nok over før det nesten har begynt her. Blør såpass mye nå at jeg må bruke bind.
Litt lei meg, men er jo bare første pp - så vi gir oss ikke med det første! Vet til neste gang at jeg skal vente til etter IKM med å teste, så jeg slipper å bli skuffet.

Lykke til dere andre og håper dere har terminspirer[emoji173]

Takk[emoji173][emoji173]
Har såpass til smerter nå, så er nok dessverre ikke så uskyldig lengre.

Å nei, så trist å lese! ❤️
Sender deg en stor klem og ønsker deg masse lykke til i neste pp!
 
Er nok over før det nesten har begynt her. Blør såpass mye nå at jeg må bruke bind.
Litt lei meg, men er jo bare første pp - så vi gir oss ikke med det første! Vet til neste gang at jeg skal vente til etter IKM med å teste, så jeg slipper å bli skuffet.

Lykke til dere andre og håper dere har terminspirer[emoji173]
Å nei! Nå ble jeg lei meg[emoji45] [emoji45] masse klemmer til deg. Håper du blir fort gravid igjen [emoji173] [emoji173]
 
Så trist [emoji17] [emoji173]️ Håper det går bra med deg og at du snart hopper inn i ei ny termingruppe!! [emoji173]️
 
Å nei! Nå ble jeg lei meg[emoji45] [emoji45] masse klemmer til deg. Håper du blir fort gravid igjen [emoji173] [emoji173]
Tusen takk[emoji173] satser på mars 2019 baby[emoji7] 3 av mine 4 barn har bursdag i mars - så det er nok vår mnd[emoji1]
 
Så trist [emoji17] [emoji173]️ Håper det går bra med deg og at du snart hopper inn i ei ny termingruppe!! [emoji173]️
Det går overraskende greit - litt irritert på meg selv for å teste så tidlig [emoji849] men har jo nettopp begynt prøvinga, så det blir nok spire igjen snart tenker jeg[emoji7]
 
Det går overraskende greit - litt irritert på meg selv for å teste så tidlig [emoji849] men har jo nettopp begynt prøvinga, så det blir nok spire igjen snart tenker jeg[emoji7]

Så kjedelig! Mistet i uke 5+6 forrige pp og tok ganske lett på det egentlig. Veldig kjedelig, men er jo kroppen som rydder opp. Er jo bare så kjedelig med all denne ventingen! Masse lykke til i neste pp [emoji173]️
 
Er nok over før det nesten har begynt her. Blør såpass mye nå at jeg må bruke bind.
Litt lei meg, men er jo bare første pp - så vi gir oss ikke med det første! Vet til neste gang at jeg skal vente til etter IKM med å teste, så jeg slipper å bli skuffet.

Lykke til dere andre og håper dere har terminspirer[emoji173]

Så utrolig trist at du mistet, krysser fingrene for at spiren sitter neste gang ❤️
 
Uff så trist [emoji173]️ Har mistet før, men om jeg kan si noe positivt så er det: du vet du kan bli gravid, og snart er du inne på en ny pp. Snart er du i en ny termingruppe [emoji173]️
 
Back
Topp