Nettopp[emoji173]Uff så trist [emoji173]️ Har mistet før, men om jeg kan si noe positivt så er det: du vet du kan bli gravid, og snart er du inne på en ny pp. Snart er du i en ny termingruppe [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp[emoji173]Uff så trist [emoji173]️ Har mistet før, men om jeg kan si noe positivt så er det: du vet du kan bli gravid, og snart er du inne på en ny pp. Snart er du i en ny termingruppe [emoji173]️
Det går overraskende greit - litt irritert på meg selv for å teste så tidlig [emoji849] men har jo nettopp begynt prøvinga, så det blir nok spire igjen snart tenker jeg[emoji7]
Det var dagen før IKM (om jeg da hadde en syklus på 28 dager, noe jeg ikke vet siden det var første syklus etter pilleslutt), så denne syklusen regner jeg 27 dager. Men var kanskje 14 dpo da ca[emoji4]Ånei!Hvilen dpo dag var du på?
Det var dagen før IKM (om jeg da hadde en syklus på 28 dager, noe jeg ikke vet siden det var første syklus etter pilleslutt), så denne syklusen regner jeg 27 dager. Men var kanskje 14 dpo da ca[emoji4]
Århgår her å lurer på dette selv. Ingen blødning men testen jeg tok i dag virker til å være ganske svak. Får bare vente å se, ingenting annet å gjøre..
Så spennende! Krysser fingrene for sterk strek![emoji173]Har ikmi i dag og ingen test i hus. Føler ikke det kommer mens i dag! Så får ut å handle test i morgen om det ikke kommer i posten til i morgen![]()
Ååå, så trist![emoji17] ta godt vare på deg selv i tiden fremover[emoji173]Ser ut som kanskje jeg må melde meg ut herfra jeg også!
Litt blødning i går, som har tatt seg opp og blitt mye sterkere i dag. Så trolig en SA på gang!
Har vært hos legen, som også mente det nok er en SA. Fikk beskjed om å ta det med ro de neste dagene!
Skulle hatt en eksamen i morgen, men fikk legeerklæring på at jeg ikke kan ta den!
Ønsker dere alle lykke til, og håper spirene sitter helt i mål! [emoji173]️
Ser ut som kanskje jeg må melde meg ut herfra jeg også!
Litt blødning i går, som har tatt seg opp og blitt mye sterkere i dag. Så trolig en SA på gang!
Har vært hos legen, som også mente det nok er en SA. Fikk beskjed om å ta det med ro de neste dagene!
Skulle hatt en eksamen i morgen, men fikk legeerklæring på at jeg ikke kan ta den!
Ønsker dere alle lykke til, og håper spirene sitter helt i mål!![]()
Ååå, så trist![emoji17] ta godt vare på deg selv i tiden fremover[emoji173]
jeg kjører litt sololøp til jeg er ferdig med å blø, når jeg er ferdig med TR skal jeg være klar for ny pp[emoji173] håper på marsbaby for oss begge[emoji8]
Å, nei! Så uendelig trist! Ta vare på deg selv og håper det ikke går lang tid før spiren sitter på nytt og helt i mål <3
Ser ut som kanskje jeg må melde meg ut herfra jeg også!
Ønsker dere alle lykke til, og håper spirene sitter helt i mål!![]()
Nå begynner jeg å bli i tvil om det er en SA. Blødningen har ikke tatt seg opp, men heller avtatt! Og nå er det bare litt spotting.
Og jeg blødde ikke så mye i går at jeg tror det var nok til å være en SA. Men det var jo friskt blod, og mer enn hva jeg tenker er ufarlig.
Men likevel bare det jeg ville kalt en lett menstruasjon.
Tok en digital i dag som viste 3+, som i grunn stemmer overens meg at jeg er 5+3.
Jeg tenker jeg får se litt an hvordan det utvikler seg i dag, og hvis det ikke blir verre ringer jeg legekontoret i morgen og spør om de kan måle HCG i morgen og over helga for å se om det stiger eller ikke.
Skikkelig berg og dalbane dette her!
Skal holde dere oppdatert! [emoji173]️
Jeg håper for dere[emoji173]️
Jeg har fortsatt troen på at det er en ufarlig blødning[emoji173]️ Ja hold oss oppdatert[emoji4]
Nå begynner jeg å bli i tvil om det er en SA. Blødningen har ikke tatt seg opp, men heller avtatt! Og nå er det bare litt spotting.
Og jeg blødde ikke så mye i går at jeg tror det var nok til å være en SA. Men det var jo friskt blod, og mer enn hva jeg tenker er ufarlig.
Men likevel bare det jeg ville kalt en lett menstruasjon.
Tok en digital i dag som viste 3+, som i grunn stemmer overens meg at jeg er 5+3.
Jeg tenker jeg får se litt an hvordan det utvikler seg i dag, og hvis det ikke blir verre ringer jeg legekontoret i morgen og spør om de kan måle HCG i morgen og over helga for å se om det stiger eller ikke.
Skikkelig berg og dalbane dette her!
Skal holde dere oppdatert! [emoji173]️
Ååå, så spennende! Håper virkelig det bare er en uskyldig blødning og at spiren klamrer seg fast[emoji173]
Tusen takk for det! [emoji173]️
Og beklager at jeg kuppet tråden din litt!