Beundrer roen dinog kunnskapen du har om så så mangt. Fikk han sovemedisin i tillegg til spiral eller var han våken under operasjonen?
Han fikk litt å snorke på. Ikke så lett å operere en baby som dirigerer kontinuerlig ellers [emoji38].
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beundrer roen dinog kunnskapen du har om så så mangt. Fikk han sovemedisin i tillegg til spiral eller var han våken under operasjonen?
Hvor lang tid tar det før dere merker bedring?
Så braBedringen kom umiddelbart. Nå klarer han promp og bæsj uten å stønne og uten å bli mørkelilla i ansiktet. Tarmen buler ikke ut og gir luftsmerter, og selv om han har litt sårsmerter i dag, virker det veldig lovende [emoji1303]

Han fikk litt å snorke på. Ikke så lett å operere en baby som dirigerer kontinuerlig ellers [emoji38].

Var vanskelig nok på meg tror jeg, så lurte litt på det der ;-) jeg fikk og beroligende, da jeg hadde samme dirigenttendenser som du beskriver
«nei, nei, nei, ikke røøøøøør» 

Sov godt lillevenn! Håper natten blir grei27. September
Vis vedlegget 276277
Torsdag. Natten var kort/lang, alt etter hvem jeg svarer for. Rolf sov fra midnatt og til 4. Da ble det vondt i magen igjen, og han var ulykkelig frem til 7. Kjempefestlig at det sammenfalt med start på dagen på barneklinikken. [emoji13]
Barnelegene og barnekirurgene har tittet på Rolf. Litt usikkert hva som er galt. Innimellom blåser magen seg opp, Rolf skriker og har tydelig vondt. Så, nesten ut av det blå, kommer det lange tirader med promp og en elv med flytende bæsj. Mengden er såpass at vi har gått over til str 2 bleier for sikkerhets skyld.., Når alt er ute, er Rolf blid og fornøyd, og sover. Han har ikke feber, men puster raskt, ca 60/min, som om han er litt stresset. Operasjonssårene ser heldigvis fine ut. Det har ikke kommet noe mer blod derfra. Konklusjonen ble uansett at Rolf må bli her en natt til for observasjon.
Dagen har gått med til pupping, skriking, bleieskift og soving. For det meste har Rolf sovet oppå meg. Han vil ikke ligge i mageleie, det strekker sikkert i sårene. Men lett henslengt i sideleie tvers over mammaen, det er tipptopp.
Vis vedlegget 276276
Hver 8. time får Rolf paracet. De som har forsøkt å nøle når de svelger en tablett med paracet, vet at det smaker dritt. Fryktelig bittert. Tenk deg den smaken blandet med skogsbær. Rolf er lite imponert over kamuflasjen, for å si det mildt. Han brekker seg, spytter det han klarer, skriker og vrir seg, mens han sender anklagende blikk mot sin mor, og retter begge stopphendene sine mot meg...
Vis vedlegget 276275
I gode perioder, er Rolf riktig så pratesyk. Han skravler om det meste, og er ikke så nøye på tema. Vi har diskutert kneproteser, barnesanger, pokemon, været og hvor kjedelig det er å være på sykehus.
Til min store forskrekkelse oppdaget jeg at Rolf snur seg viljestyrt fra rygg til mage når han er naken. Vipper opp beina, slenger de til siden, strekker øverste arm frem og tipper rundt. Med bleie mellom beina, blir han akkurat så bredbeint at han foreløpig ikke klarer å snu seg. Enda en god grunn til å gå opp en bleiestørrelse. Kanskje jeg må låne en sånn hoftepute, så jeg er helt sikker på at han ikke får det til [emoji6]. Håper det tar mange uker før han klarer det med klær og bleie på [emoji12].
Vis vedlegget 276278
Vis vedlegget 276279
Vis vedlegget 276280
På kvelden hadde Rolf en lengre skriketokt. Han endte på puppen i et langt spisemaraton. Etterpå var han strålende blid. Da øvde vi på å spille på slurva, og lage «indianerlyd» ved å bruke flat hånd mot åpen munn. Rolf er flink til å herme. Han gaper opp til håndflaten, og lager halvåpen munn til slurva, men han glemmer lyd foreløpig. Det kommer nok [emoji1303].
Vis vedlegget 276283
Litt før midnatt la jeg han ned i sengen. Han smilte og tittet på meg som om jeg hadde gjort en stor feil. Men bare få minutter senere sovnet han av seg selv - deilig [emoji1303][emoji1303].
Vis vedlegget 276281
Vis vedlegget 276282