Rolf

Tøff lesning dette :Heartred Håper inderlig at Rolf snart stabiliserer seg, og at ting går fremover for både han og mammaen :Heartred Kan ikke en gang prøve å forestille hvor tøft dette må være for dere krølle, men vit at jeg tenker på dere og sender mange styrkeklemmer :)

Kan ikke forestille meg hvor tøft dette er, men vil si takk for at du deler. Det vil uten tvil være til hjelp for noen andre en dag. Og vi heier, alle sammen på at Rolf blir med dere hjem om noen mnd. Og at storebroren også får nyte gullet.

Her triller tårer av både glede og fortvilelse på deres vegne. Fy søren så tøft dette må være. Sett fra sidelinjen er det beint ut umenneskelig, både hva dere må tåle av uvisse og påkjenning, og det den bittelille fine gutten må gjennomgå på sin første reise gjennom livet. Hjerterått og sterkt så det holder!

Håper du får hjelp til å takle følelsene dine videre, og at dag 9 blir litt bedre. Sies det ikke at det gjerne blir et slags veiskille 7-10 dager etter forløsning på så små? At det er vanlig at det liksom «stormer» litt i den tiden? Ikke sikker jeg altså, mener bare å ha lest det.

Tenker på dere jevnt og trutt hele tiden og sender masse styrke og livsvilje til Rampe-Rolf!

Det er visst vanlig med noe trøbbel etter rundt en uke. Vi er forespeilet at det er usikkert i ennå 2-3 uker. Men henger han med etter det, kommer det til å gå bra.

Det er visst vanlig med noe trøbbel etter rundt en uke. Vi er forespeilet at det er usikkert i ennå 2-3 uker. Men henger han med etter det, kommer det til å gå bra.

Da håper jeg hans største ukestrøbbel var nå forleden og at dette ender godt når dere først har kommet så langt.

Jeg får vondt i hjertet av å lese det du skriver. Både for dere som foreldre sine vegne og lille Rolf. Jeg håper alt til slutt vil være verdt slitet og smerten. Sender mange gode tanker og klemmer:Heartred

Hjertet brister helt av å lese hva stakkars lille Rolf og dere må gjennom. :sad010 Mange klemmer igjen til dere. :Heartred

Å lille gode Rolf[emoji7]stakkars dere og stakkars han, dere har vært Med på en Berg og dalbane av følelser denne uken. Sterke og tøffe er dere alle sammen, det er like tøft å lese hvordan dere har det hver gang, for virker som alle gleder slår følge med en liten nedtur for dere[emoji20] dere er ufattelig sterke [emoji177]

Utrolig tøff lesning[emoji20] Får så vondt av dere alle[emoji20] Tenker på dere jevnt over hele dagen. Håper og krysser fingrene for at denne kommende uken blir en mer stabil uke for herlige lille Rolf[emoji170][emoji173]️
Stor klem[emoji173]️

❤️❤️

:Heartred:Heartred:Heartred

[emoji173]️[emoji173]️

Ønsker deg og dine en god natt:) Jeg klarte ikke å dy meg i stad og så på videoer av babyer som ble født i uke 26. Det var sterk kost, og jeg forstår det du sier og føler jeg forstår noen hakk bedre. Kan uansett ikke sette meg inn i hvor høyt og lav følelsesregister og psyken er. Bra at du får snakke med et team som kan få hjulpet deg. Som noen eller du nevnte. Bare ikke gå for langt bak i tid når du snakker med dem. Er i nuet det gjelder for deg:) Masse god bedring til 5-åringen også❤️❤️

Back
Topp