Kortik? Da har jeg nesten lært et nytt ord. Hva betyr det?
Kortik (skal sikkert være med to k-er til slutt egentlig) er typisk kortbukse. Vi har mange -ik plagg her... kortik, undik, badik [emoji6]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kortik? Da har jeg nesten lært et nytt ord. Hva betyr det?
Kortik (skal sikkert være med to k-er til slutt egentlig) er typisk kortbukse. Vi har mange -ik plagg her... kortik, undik, badik [emoji6]
Vis vedlegget 266812
Her er forresten en av storebrødrenes avtrykk, for å illustrere hvordan det blir til slutt [emoji6]
Hvor fikser man det? [emoji7]
Vis vedlegget 266812
Her er forresten en av storebrødrenes avtrykk, for å illustrere hvordan det blir til slutt [emoji6]
Nydelig liten puppegutt er han!
Slike avtrykk er kjempefine. Det er en sånn ting jeg er lei for at vi glemte å gjøre med de to eldste og så tenker jeg at det liksom er litt rart å skulle gjøre det med tredjemann? Hmmm.
Hærlige bilder av tåtillene til Rolf! [emoji173]️
Og såklart de andre av lille søtingen[emoji173]️ Helt forelska jeg
Tar du bildene med mobilen eller?
Såååå fint det ble med hånd- og fotavtrykk i glass!
Tja, skjønner tankegangen, men jeg vil tro du kan komme til å angre hvis du velger å ikke gjøre det med tredje, mer enn du vil angre hvis du faktisk gjør det
Mulig. Hun skal få sin egen tallerken med alle data som de andre to da, og etui til dåpsattest som de andre også har. Samt en sånn brodert løper. Så får vi se. Du skal se jeg bestiller avtrykk. Hun er jo noe for seg selv på mange måter allerede, og times changes.
Noen bilder er tatt med mobilen, men de fleste er tatt med kamera. Synes bilder i litt dårlig lys og nærbilder blir klart best med vanlig kamera. Kanskje ikke så stor forskjell når bildene forminskes, men det blir ganske tydelig i fotoboken som tekstene her er hentet fra.
Altså du skriver så fantastisk fint, at dersom du hadde samlet alle dagsnoteringene i et hefte har du en bestselger. Det kan utvilsomt hjelpe andre i samme situasjon. Og sikkert litt terapi for deg og, vil jeg tro ? Å skrive har alltid gjort det enklere for meg å sette ord på følelser og liksom "bli ferdig " med noe. Jeg takker deg for åpenheten og at vi vanlige forum damer får følge deg og dine i reisen mot at lillebror kommer hjem