ann christin
Betatt av forumet
Hvor på åkra bor du??Eg o gjere d
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor på åkra bor du??Eg o gjere d
Hvor på åkra bor du??
Ute med moloen utforbi trålbøterietMed Grindhaugskolen ca du da?
Hva tid har du termin??Med Grindhaugskolen ca du da?
27 mai du da? bodd på Åkra lenge?Hva tid har du termin??
Litt usikker. Fant ut i dag at eg er gravid men ca rundt slutten på juli viss alt stemmer. Eg flytta opp her i juni 200827 mai du da? bodd på Åkra lenge?
Det vil si at viss eg kan stole på di testene eg har tatt så klart.Litt usikker. Fant ut i dag at eg er gravid men ca rundt slutten på juli viss alt stemmer. Eg flytta opp her i juni 2008
Er og fra andre siden av fjorden men bor på karmøy.
Jeg er fra Stavanger, men bor på Karmøy. Og ser det er flere fra Haugalandet her, det er jo kjekt! Kanskje vi kan få til noen treff etterhvert
Jeg synes ihvertfall det er gøy med en "barselgjeng" etter fødsel.. Er innflytter, så da har jeg ikke nettverket mitt med meg fra Stavanger
Hvor lenge har du bod i kopervik??Sniker litt frå april forumet. Er frå over fjorden jeg og. Flyttet til Kopervik nå i sommer
Hvor lenge har du bod i kopervik??
Flyttet hit 1 juni. Så bare 5 måneder . Trives du??
Trives du?? Eg synes det er vanskelig å komme innpå folk her oppe. Di har sine folk å tar helst isje inn nye. Men det er mitt inn trykk.Flyttet hit 1 juni. Så bare 5 måneder ca
Eg se den. Eg flytta opp her i 2008 å eg har ikke så aøt for mange. Ikke så lett å bli kjent med folkå her oppe synes eg. Ikke så lett å komme innpå di. Eg har noen altså. Men kunne alltid hatt flere.Joda, trives. Men kjenner jo på det å ikke kjenne særlig folk her. Typen og leieboeren i kjelleren kjenner jo litt. Så ser jo folk, men er ikke helt det samme med den guttegjengen der hehe
Eg se den. Eg flytta opp her i 2008 å eg har ikke så aøt for mange. Ikke så lett å bli kjent med folkå her oppe synes eg. Ikke så lett å komme innpå di. Eg har noen altså. Men kunne alltid hatt flere.
Sendte deg personlig meld heller jeg sånn vi ikke okkuperer hele tråden her etterhvert :-D