Rogalendinger

Er og fra andre siden av fjorden men bor på karmøy.
Jeg er fra Stavanger, men bor på Karmøy. Og ser det er flere fra Haugalandet her, det er jo kjekt! Kanskje vi kan få til noen treff etterhvert :-)

Jeg synes ihvertfall det er gøy med en "barselgjeng" etter fødsel.. Er innflytter, så da har jeg ikke nettverket mitt med meg fra Stavanger :-P

Sniker litt frå april forumet. Er frå over fjorden jeg og. Flyttet til Kopervik nå i sommer :-)

Joda, trives. Men kjenner jo på det å ikke kjenne særlig folk her. Typen og leieboeren i kjelleren kjenner jo litt. Så ser jo folk, men er ikke helt det samme med den guttegjengen der :-P hehe

Joda, trives. Men kjenner jo på det å ikke kjenne særlig folk her. Typen og leieboeren i kjelleren kjenner jo litt. Så ser jo folk, men er ikke helt det samme med den guttegjengen der :-P hehe
Eg se den. Eg flytta opp her i 2008 å eg har ikke så aøt for mange. Ikke så lett å bli kjent med folkå her oppe synes eg. Ikke så lett å komme innpå di. Eg har noen altså. Men kunne alltid hatt flere.

Eg se den. Eg flytta opp her i 2008 å eg har ikke så aøt for mange. Ikke så lett å bli kjent med folkå her oppe synes eg. Ikke så lett å komme innpå di. Eg har noen altså. Men kunne alltid hatt flere.

Sendte deg personlig meld heller jeg :-) sånn vi ikke okkuperer hele tråden her etterhvert :-D

Back
Topp