Rogalendinger

Har vert på sigrids ultra jeg også. I 11+2. Veldig fornøyd. Jeg er 25 fra stavanger å har ei jente på 3 år fra før.

Her e lille spiren 11+2 hos sigrids ultra.

Vedlegg

• 1413627979960.jpg
    1413627979960.jpg
    32,4 KB · Visninger: 39
Var også hos Sigrid når jeg var 7+3 og da så hun det faktisk med ultralyd på utsiden :D

Er fra stavanger jeg også, bor nå ca 30 minbi bil fra stavanger :) er 24 og har to barn fra før av :)

Hihi ja jeg ble veldig overrasket over at hun kunne se utvendig så tidlig! Men ble såååå glad da, hadde gruet meg skikkelig til å få den greia oppi der :D :P

Noen som har tenkt å gå på noe gravidtrening i Sandnes (eller stavangerområdet)? :) er så trøtt for tida, men kunne virkelig trengt det :p

Noen som har tenkt å gå på noe gravidtrening i Sandnes (eller stavangerområdet)? :) er så trøtt for tida, men kunne virkelig trengt det :p

Begynner på gravidtrening 3 november. Altså på mandag. i stavanger sentrum. Dette er gjennom jobben min da jeg jobber i kommunen.

Jeg er fra Stavanger, men bor på Karmøy. Og ser det er flere fra Haugalandet her, det er jo kjekt! Kanskje vi kan få til noen treff etterhvert :-)

Jeg synes ihvertfall det er gøy med en "barselgjeng" etter fødsel.. Er innflytter, så da har jeg ikke nettverket mitt med meg fra Stavanger :-P

Jeg bor ikke i Rogaland i hele tatt, men bor på Haugalandet (Sveio) og jobber i Haugesund..

Bor rett utforbi Ålgård...har ei lita jente fra før :)

Bor på Bryne. :)
Slenger meg for øvrig på og anbefaler Sigrids Ultra i Stavanger. Kjempehyggelig dame som tar seg god tid og forklarer nøye, svarer på alle mulige spørsmål osv. :)

Back
Topp