Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig koseligSå koselig med masse liv
Kjedelig at det er slitsomt med jobbenHåper du finner en løsning du kan leve godt med! Også er det heldigvis ikke sååå lenge igjen før vi skal ha perm uansett
God søndag vennen![]()
Håper det jeg også, er glad hvis jeg holder ut til jul egentlig. Nei, tenk nå går det fort 

Tror ikke man får gå mye over her heller, så det er en positiv ting selvsagtSvangerskapsdiabetes er noe herk å få, men oftest går det jo fint. Jeg var også veldig lei meg de første dagene etter.. fordelen er jo at vi ikke får gå mye overtid (6 dager her i stavanger) så man få ta gleden der den kommer. Lykke til, snart i mål, og mest sannsynlig forsvinner den etter svangerskapet![]()
Takk for detGratulerer med ny uke <3 Så leit at du har fått det, forstår så godt hva du føler. Skikkelig kjipt når jeg selv fikk høre om mim svangerskapsforgiftning. Heldigvis så blir man tatt godt vare på , og du kan få et veldig fint svangerskap og fødsel selvom![]()
Det er sant og bare tre mnd igjen så det går nok braTakk for det og i lige mådeGratulerer med ny uke[emoji175][emoji175] svangerskapsdiabetes er pes, men det kjekke er at de blir litt ekstra ul og kontroller da[emoji6] Og så får du ikke gå så lenge over termin så når man først skal få en sånn ting er der kjekt med noen fordeler[emoji8][emoji8] 3D ul er en herlig opplevelse, håper dere får noen fine bilder av frøkna[emoji175]