Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer med den lille jenta deres
Tusen takkÅh, dette har jeg ikke fått meg meg!! Gratulerer så mye som mamma[emoji173]️[emoji173]️
Tusen takkGratulerer så mye med jenta [emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk og gratulerer så mye du ogsåGratulerer så masse med jenta di [emoji7][emoji173]️[emoji7]
Hei Her går det bare bra, vi har rolige dager for det meste og vi koser oss Hun har blitt mer oppmerksom og våken nå og smiler ofte! Veldig koselig Hvordan går det med dere?Hvordan går det med dere?
Hei Her går det bare bra, vi har rolige dager for det meste og vi koser oss Hun har blitt mer oppmerksom og våken nå og smiler ofte! Veldig koselig Hvordan går det med dere?
Ja, jeg blir like rørt hver gang hun smiler til meg Gleder meg til tiden fremover Så braSå godt å høre! Det er jaggu stas når man får mer kontakt med babyen og masse pludring og smil. Det er i de øyeblikkene man glemmer hvor lang veien har vært!
Vi har det fint På vei ut av litt virussykdom men ellers topp!
Tenk at lille jenta mi har blitt 6 mnd
Det er så rart å lese i den gamle dagboken min og i denne her, alt jeg opplevde og at jeg gikk gravid på denne tiden her i fjor Det føles så fjernt, men likevel ikke så lenge siden.
Vi har hatt noen fine første måneder og vi koser oss så mye, endelig er vi en familie på tre
Lille er stort sett en blid og fornøyd frøken, både mamma og pappadalt og elsker pupp Har begynt med litt fast føde nå og hun liker alt hun har fått servert hittil
Hun har fått to tenner og har begynt å åle seg fremover. I full fart om det er noe spennende å få tak i Hun prøver iherdig å krabbe, men fremover kommer hun seg ihvertfall og hun har såvidt begynt å sette seg opp selv, det er dagens aktivitet Og å ligge på ryggen er ikke aktuelt, snur seg rundt så fort hun blir lagt ned Så det er aktiv og bestemt frøken vi har fått, alt skal utforskes om dagen
De første ukene var ikke bare fryd og gammen, det var utrolig overveldende å bli mamma, uansett hvor mye hun var ønsket. Men elsket var hun fra dag 1, vi trengte bare litt tid til å bli kjent og nå husker jeg nesten ikke hvordan livet var uten henne. Hun var absolutt verdt ventetiden
Absolutt har fått med meg at dere er i gang med å prøve på søsken, så spennende! Håper det går lettere med nr 2Herlig lesning [emoji173]️ Kjenner meg veldig igjen i at den første perioden var veldig overveldende, men fy søren så verdt det! [emoji7]
Takk Hvordan går det med dere og snart 1-åring?Herlig å lese<3
Det kan man trygt si ja Det har vi hatt, for det meste rolig hjemme, men godt det også Hvordan går det med dere?Nydelig å lede oppdateringen dinhøres ut som ei aktiv frøken dere har fått dere jakjenner meg også veldig igjen i det du skriver om de første ukene - veldig tøft, men å så verdt det! Håper dere har hatt en fin sommer