MammatilMiaogchris
Glad i forumet
Me too Artig at man finner en med eds som også e gravid.. Ille nok å finne en med eds.. Langt på vei?Eds ja, klassisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me too Artig at man finner en med eds som også e gravid.. Ille nok å finne en med eds.. Langt på vei?Eds ja, klassisk.
Nei så skummelt! Stakkars baby.. Og du.. Var barnet for stor eller?Jeg hadde en nesten full fødsel sist, der barnet satt bom fast i utpressingfasen, ble prøvd med alle hjelpemidler men til ingen nytte. Det endte da i katastrofesectio, der barnet også satt fast. Alt gikk heldigvis bra til slutt, men barnet var urolig å hadde store smerter en god stund etterpå, jeg mistet mye blod og var dårlig. Så denne gangen har vi valget.... Jeg sliter litt med å bestemme meg, men nå må jeg jo det snart, skal på sykehuset igjen om ikke lenge så må bestemme meg til da! Blir det fødsel så ser de på det som en risikofødsel og det vil settes opp en plan, de vil aldri la det gå så langt neste gang ihvertfall
Glemte å svare på selve svaret ditt, men svaret ligger underNei så skummelt! Stakkars baby.. Og du.. Var barnet for stor eller?
D skjønner æ godt at du vurderer..Det kan jo se ut som jeg kanskje har trangt bekken, men det er ikke så lett å si. Hun var 3900, så ikke over normalen,men hun lå som en stjernekikker. Regner med dette barnet blir litt større og det skremmer meg litt, så regner vell egentlig med at vi velger planlagt ks.
Ja, ikke mange av oss. Enda færre som e gravid ja! Æ e 30+4 i dag. Enn du?Me too Artig at man finner en med eds som også e gravid.. Ille nok å finne en med eds.. Langt på vei?
29 imorra.. Så ganske likt i løypa.. Æ har faktisk tenkt at d hadde vært litt fint å få snakka med noen som har eds.. D bynner å bli 20 år siden søstra fikk så ho e ikke til hjelp..Ja, ikke mange av oss. Enda færre som e gravid ja! Æ e 30+4 i dag. Enn du?
Nei stakkars begge to.. Nu e dem vel litt mer forberedt..?Risiko fødsel pga høy bmi og høyt blodtap sist. Er hvist fare for blødninger denne gang også da. Forige satt også fast så måtte tas me vacum og hun revnet i hode for de dro så hardt :-(
Den kan vel enda snu sæ..Åh herregud! Revna i hodet..gurimalla så fælt førr alle.. Mi blei tatt me tang, men gikk da bra. Mi ligg foreløpig i tverr-/seteleie, men e væl ikke risiko av den grunn..trur æ ?
Ja er bedre forberedt denne gangen. Jeg har i journalen min at når jeg sier det er nokk så skal jeg bli hørt. Fødselen varte 71 timer fra vannavgang så var det di kaller tørfødsel i tillegg til vacum i 1 time å 20 min. Så starter det likt denne gang eller varer over 24 timer fra 4cm så blir det keisesnitt.Nei stakkars begge to.. Nu e dem vel litt mer forberedt..?
Ja det e det æ håpe påDen kan vel enda snu sæ..
Man får jo angst av mindre..Ja er bedre forberedt denne gangen. Jeg har i journalen min at når jeg sier det er nokk så skal jeg bli hørt. Fødselen varte 71 timer fra vannavgang så var det di kaller tørfødsel i tillegg til vacum i 1 time å 20 min. Så starter det likt denne gang eller varer over 24 timer fra 4cm så blir det keisesnitt.
Ja, kan ikke akurat si at jeg gleder meg. Det er heldigvis som regel untaket at slikt skjer daMan får jo angst av mindre..
Og ikke snakk om sannsynlighet at d ska skje på nytt Så neste kommer som smurt..Ja, kan ikke akurat si at jeg gleder meg. Det er heldigvis som regel untaket at slikt skjer da
Det er jo aldri noe gøy med så små barn, man blir litt redd for å ta i de, men da har du nesten en garanti på at de veier greit når de blir født da uke 30 er jo tidlig, så du får knipe til april en gang så jenta di vokser litt mer