Det er vktig det!!Vil si detMen har noen få som er eeekstra gode da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vktig det!!Vil si detMen har noen få som er eeekstra gode da
![]()
Det er drt AbsoluttDet er vktig det!!![]()
Det er bra det.. da er det virkelig verdt detJupp og de er sååå takknemlige for det!! Å da blir jeg glad i hjertet mitt❤
Da blir det å bygge oppLitt sent å tenke på nå når alt innvendig er fiks ferdig og veggene ute snart er kledd om og alle vinduer å slikt er byttaMen er jo en mulighet såklart. Plassen er fin og vi har stoor tomt!
Ja det er jo også greit2500? Wow.. ja da hadde du virkelig lyst til på den konserten
Synes det er grei pris på en festival over flere dager hvor jeg ser flere av mine yndlingsband jeg![]()
Shit, da blir huset høyere enn i bredden daDa blir det å bygge opp![]()
Vi har vel termin på likt?? eller?? 21. april? Mulig jeg husker helt feil? Pakke 3 uker før????Ikke enda. Når burde jeg tro? Har 6 uker igjen til termin..![]()
Jeg har iPhone 4 sHvilken mobil har du??
Jeg har 22.april, så ikke dårlig huska detVi har vel termin på likt?? eller?? 21. april? Mulig jeg husker helt feil? Pakke 3 uker før????
Ble fast annsatt 1.april i fjor.. Som kundebehandlet på et stort callsenter..Hvor lenge har du hatt jobben du har nå`? og hva er den? (hvis du har)
Ferie jaSynes du var flink jeg! Gikk radig det her
Når skal du ha ferie?
Hvor skal du hen?
Har du gått på ski i vinter?
Vi skal bare en helg til kristiansand vi, i dyreparken å sånnSynes du var flink jeg! Gikk radig det her
Når skal du ha ferie?
Hvor skal du hen?
Svara på alle hver for seg jeg..Synes du var flink jeg! Gikk radig det her
Når skal du ha ferie?
Hvor skal du hen?
Er ikke gift gitt..Er du gift?
Det bare MÅÅ bli gulost. Ingen andre enn NORVEGIAHva er favoritt pålegget ditt?