Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært å hjelp farmor og farfar å handle mat, de er ikke i stand til å gjøre det selv lenger, selvom de er oppgående er ikke helsa der den burde være.. sæærlig ikke farfarEller går tur med hunden?
haha, tar ikke en lur såååå lenge daHun snakka på at hun skulle ta seg en lur i stad hvertfall. Men hvem veit ....?![]()
har vel alltid likt henne.. Men da jeg virkelig fikk opp øya å ble storfan, var etter konserten i spektrum for to år siden caJepp! Og om jeg må gå.. så klarer dere å finne på spm?
Jeg kan starte med ett.. hun må jo svare på alle når hun kommer, om hun vil.. hihi
Hvor lenge har du likt Rihanna?
Oi da, hmm. Er jo veeldig fornøyd med han jeg har jeg daOg viss du er med,beskriv den ultimatemannen
Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Det ble "litt" tilfeldig, siden jeg i utgangspungtet ville ha renrasa sheltie som eksen og jeg kjøpte sammen. Men når det ble slutt så måtte jeg flytte hjem til mamma og fikk ikke ha hundoi oi oi.... Riri!!!
Hvorfor valgt dere hunden dere har?![]()
egentlig tre, men tror jeg bare får toHvor mange barn ønsker du deg?
Den er lillaGøyale tråder, dere kreative sjeler!!!!
Hva er favorittfargen din da??![]()
awh, så koseligDet ble "litt" tilfeldig, siden jeg i utgangspungtet ville ha renrasa sheltie som eksen og jeg kjøpte sammen. Men når det ble slutt så måtte jeg flytte hjem til mamma og fikk ikke ha hundNår jeg fikk kjøt min egen leil var det første jeg tenkte på å skaffe meg hund
Jeg kontakta samme oppdretter og ble satt på venteliste til neste kull (6mnd ca så skulle de parres) Men da valpene ble født var de dødfødte alle tre/fire
den ene hadde dødd i magen til mor og forgifta de andre;( Mammaen klarte seg akkuratt å måtte få drypp å slik.. Dermed så jeg litt på nettet og fikk se bilder av Shana-valpene<3 Hun er jo blanding av sheltie og irsk setter, så tok en tlf og hørte om jeg kunne komme å ta en titt. Titten tok tre timer en vei, men jeg falt pladask da jeg så henne første gang tre/fire uker gammel
Fire uker senere kom jeg tilbake og fikk med meg verdens fineste, snilleste og klokeste hund
<3
Ja, da fikk jeg skikkelig vondt inni meg når ho fortalte detawh, så koselig
men dakar voffemamman som mista alle valpene sinetrist når det blir sånn
men godt mor klarte seg da, i det minste..
er utrolig hvor ofte tilfeldighetene vil ha det til noe helt annet enn man i utgangspu ktet tenkte seg, og så ordner det seg bra likevel![]()
Liker ikke NOE sjømat jegLiker du fiskegrateng?![]()
ååååh, snart jubileum da jo!Ja, da fikk jeg skikkelig vondt inni meg når ho fortalte detMen heldigvis gikk det bra, og jeg kunne ikke vært mer lykkelig over den hunden jeg endte opp med <3 Henta ho 18.april for tre år siden snart
![]()
Jaaååååh, snart jubileum da jo!![]()
det hadde vært koselig da!JaaÅ kanskje babygull kommer den datoen
![]()
Da er det jo noen dager før termin, å det er heeelt greit for megdet hadde vært koselig da!![]()