*Riri*!!!

Eller går tur med hunden?
Vært å hjelp farmor og farfar å handle mat, de er ikke i stand til å gjøre det selv lenger, selvom de er oppgående er ikke helsa der den burde være.. sæærlig ikke farfar :( :( Så hjelper de hver fredag så lenge jeg klarer fremover. Så har jeg handla litt mat til taco å sånn i kveld for min fam:D

Jepp! Og om jeg må gå.. så klarer dere å finne på spm?
Jeg kan starte med ett.. hun må jo svare på alle når hun kommer, om hun vil.. hihi :D

Hvor lenge har du likt Rihanna?
har vel alltid likt henne.. Men da jeg virkelig fikk opp øya å ble storfan, var etter konserten i spektrum for to år siden ca :) Jeg betalte 2500kr for billetten for det var utsolgt, så ville jo veeeldig på konserten. Åh GUD hvor verdt det, det var!!! så var jeg i kollen i Oslo når det var festival der, Rihanna var jo trekkplasteret ;) Så blir det konsert nå i sommer på Telenor Arena også :D Wiiiiih :D

Gøyale tråder, dere kreative sjeler!!!!:D
Hva er favorittfargen din da?? ;)

oi oi oi.... Riri!!!

Hvorfor valgt dere hunden dere har? :D
Det ble "litt" tilfeldig, siden jeg i utgangspungtet ville ha renrasa sheltie som eksen og jeg kjøpte sammen. Men når det ble slutt så måtte jeg flytte hjem til mamma og fikk ikke ha hund :( Når jeg fikk kjøt min egen leil var det første jeg tenkte på å skaffe meg hund :) Jeg kontakta samme oppdretter og ble satt på venteliste til neste kull (6mnd ca så skulle de parres) Men da valpene ble født var de dødfødte alle tre/fire :( den ene hadde dødd i magen til mor og forgifta de andre;( Mammaen klarte seg akkuratt å måtte få drypp å slik.. Dermed så jeg litt på nettet og fikk se bilder av Shana-valpene<3 Hun er jo blanding av sheltie og irsk setter, så tok en tlf og hørte om jeg kunne komme å ta en titt. Titten tok tre timer en vei, men jeg falt pladask da jeg så henne første gang tre/fire uker gammel :) Fire uker senere kom jeg tilbake og fikk med meg verdens fineste, snilleste og klokeste hund :D <3

Det ble "litt" tilfeldig, siden jeg i utgangspungtet ville ha renrasa sheltie som eksen og jeg kjøpte sammen. Men når det ble slutt så måtte jeg flytte hjem til mamma og fikk ikke ha hund :( Når jeg fikk kjøt min egen leil var det første jeg tenkte på å skaffe meg hund :) Jeg kontakta samme oppdretter og ble satt på venteliste til neste kull (6mnd ca så skulle de parres) Men da valpene ble født var de dødfødte alle tre/fire :( den ene hadde dødd i magen til mor og forgifta de andre;( Mammaen klarte seg akkuratt å måtte få drypp å slik.. Dermed så jeg litt på nettet og fikk se bilder av Shana-valpene<3 Hun er jo blanding av sheltie og irsk setter, så tok en tlf og hørte om jeg kunne komme å ta en titt. Titten tok tre timer en vei, men jeg falt pladask da jeg så henne første gang tre/fire uker gammel :) Fire uker senere kom jeg tilbake og fikk med meg verdens fineste, snilleste og klokeste hund :D <3
awh, så koselig :-)

men dakar voffemamman som mista alle valpene sine :( trist når det blir sånn :( men godt mor klarte seg da, i det minste..
er utrolig hvor ofte tilfeldighetene vil ha det til noe helt annet enn man i utgangspu ktet tenkte seg, og så ordner det seg bra likevel :-)

awh, så koselig :)

men dakar voffemamman som mista alle valpene sine :( trist når det blir sånn :( men godt mor klarte seg da, i det minste..
er utrolig hvor ofte tilfeldighetene vil ha det til noe helt annet enn man i utgangspu ktet tenkte seg, og så ordner det seg bra likevel :)
Ja, da fikk jeg skikkelig vondt inni meg når ho fortalte det :( Men heldigvis gikk det bra, og jeg kunne ikke vært mer lykkelig over den hunden jeg endte opp med <3 Henta ho 18.april for tre år siden snart :)

Ja, da fikk jeg skikkelig vondt inni meg når ho fortalte det :( Men heldigvis gikk det bra, og jeg kunne ikke vært mer lykkelig over den hunden jeg endte opp med <3 Henta ho 18.april for tre år siden snart :)
ååååh, snart jubileum da jo! :D

Back
Topp