*Riri*
April 2013's babymage
Har vel ikke EN favoritt, men favorittsjanger er vel action faktisk og typisk jentefimer daHva er yndlingsfilmen din?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vel ikke EN favoritt, men favorittsjanger er vel action faktisk og typisk jentefimer daHva er yndlingsfilmen din?![]()
Alt er klart, men ingenting er gjort klart daHar du alt klart til babyen kommer??
Stemmer det.. du gjør jo det hver fredagVært å hjelp farmor og farfar å handle mat, de er ikke i stand til å gjøre det selv lenger, selvom de er oppgående er ikke helsa der den burde være.. sæærlig ikke farfar![]()
Så hjelper de hver fredag så lenge jeg klarer fremover. Så har jeg handla litt mat til taco å sånn i kveld for min fam
![]()
Kan aldri vite vettuhaha, tar ikke en lur såååå lenge da![]()
2500? Wow.. ja da hadde du virkelig lyst til på den konsertenhar vel alltid likt henne.. Men da jeg virkelig fikk opp øya å ble storfan, var etter konserten i spektrum for to år siden caJeg betalte 2500kr for billetten for det var utsolgt, så ville jo veeeldig på konserten. Åh GUD hvor verdt det, det var!!! så var jeg i kollen i Oslo når det var festival der, Rihanna var jo trekkplasteret
Så blir det konsert nå i sommer på Telenor Arena også
Wiiiiih
![]()
Hehe.. eller bygge på?egentlig tre, men tror jeg bare får toSiden sambo allerede har en og huset vi bor i ikke er så stort. Men vi kan jo flytte da
![]()
Jeg vil ha flere spørsmål!?!![]()
Jupp og de er sååå takknemlige for det!! Å da blir jeg glad i hjertet mittStemmer det.. du gjør jo det hver fredag![]()
Skal jeg svare på alle disse på ett innlegg? HmmSynes du var flink jeg! Gikk radig det her
Når skal du ha ferie?
Hvor skal du hen?
Har du gått på ski i vinter?
Synes du bør ta ett for hvert spørsmål!Skal jeg svare på alle disse på ett innlegg? Hmm![]()
Litt sent å tenke på nå når alt innvendig er fiks ferdig og veggene ute snart er kledd om og alle vinduer å slikt er byttaHehe.. eller bygge på?![]()
Hehe, nei sant nok detKan aldri vite vettu![]()
Lan jeg quote samme innlegg da, bare svare forskjellig?Synes du bør ta ett for hvert spørsmål!![]()
Vil si detHar du mange gode venninner??
Hmmmm... bare ha med det du svarer på og ta bort det andre i innlegget du quoter?? Aner ikke!Lan jeg quote samme innlegg da, bare svare forskjellig?
Ikke enda. Når burde jeg tro? Har 6 uker igjen til termin..Har du pakket sykehusbagen?