Ripped in 30

  • Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet
Kroppen har gått av litt kcal bomber en gang i blant.... Får opp forbrenninga litt, så trur ikke det har så mye å si for deg altså;)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
her har det blitt noen dager pause nå. søren og!
Men idag må jeg jo bare få tatt dag 4,,,,og body revolution,,,og tapout,,,og tredemøllle:p
Haha! Blir nok ikke alt det,,,selv om jeg egentlig burde etter denne ekstreme usunne helga!! Jeg har tatt helt av,
Kaker er digg!! og pizza...og pølse med brød,,,og is og brus:p
 
Du er flink!!! Har visst tatt fri i helga je å.... Men i mra er det full fart altså:D Litt sur på meg selv, men litt godt og :p

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Du er flink!!! Har visst tatt fri i helga je å.... Men i mra er det full fart altså:D Litt sur på meg selv, men litt godt og :p

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
Vurderer å kjøre tapout og turbofire altså... Jeg forbrenner under 100 på ripped, dobbelt så mye på turbofire. Men jeg hater at folk hopper av selv så vet ikke om je har samvittighet :p
Er litt bortkastet tid da. Jeg har jo handballtrening på mandager, også skal jeg jogge onsdager og fredager, intervall tirsdag og torsdager.... Lørdag er helt fri! Hva ville du gjort? :rolleyes: Dette blir jo da i tillegg til turbofire og tapout... Bynte i dag.... :D
Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
hmm...Du er FLINK uansett hva du velger å fortsette med;)
Forstår jo det ikke er så motiverende med ripped når du forbrenner mer på andre ting..
Men det er jo gode øvelser uansett hva tallet på pulsklokka sier:p
Du skal ikke føle du må trene det pga jeg gjør det,,;)
Er jo såklart ekstra motiverende å trene det sammen med deg,,,men skjønner deg jo godt om du vil gi deg,
Jeg er nok litt bestemt på å fullføre dette siden jeg har begynt på det her og snart bare har ei uke igjen,
Jeg forbrenner ca 230kcal på ripped..=)Det er jo litt mer enn deg, men det er nok for du er mindre enn meg og litt sprekere:p

Jeg trente turbofire igår...Helt genial trening altså! så skjønner godt om du vil prioritere det og tapout fremfor ripped.
Tok HIIT30 igår. pulsen kom over 180!! Kan ikke huske sist jeg klarte å få så høy puls!
og jeg forbrant 270kcal tror jeg det var. ble på 25min da...hadde ikke med uttøyingsminuttene,,,så hadde jeg klokka på pause når jeg tok vannpause=)
 
dag 5, week 3 er fullført=)
Jeg skal fullføre det.... :D Men rekker ikke i dag.... For u.... Haha.... And me.... Vet det er bra øvelser;) Skal uansett prøve gjennomføre tapout sammen med turbofire.... Morro når det er forskjellige videoer :)
Trur jeg forbrant 97 kcal på ripped, men øvelsene gjør jo at musklene gjør sitt etterpå....
Skal ikke svikte deg:p

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Hehe.. Ble visst ei ekstra økt likevel!;)
Ikke lett å la være når vekta var så mye i + mandag:p

Idag har jeg fullført dag7 på week 3:D
ENDELIG ferdig på week 3!
Spent på week 4! Blir bra med noe nytt men går utfra det er enda tøffere:D

Når jeg er ferdig med ripped er planen følgende :
*Body revolution: følge treningsprogrammet til punkt og prikke. Noe jeg har klart til nå:D trening 6 dager i uka! Fri søndager.
*tapout eller beachbody skal og følges til punkt og prikke. Det jeg ikke følger skal jeg likevel få trent 1 dag i uka.
*tredemølle: jogging/løping 2 dager i uka

I tillegg skal jeg bli flinkere å gå lange turer med hunden.. Kanskje litt fjellturer og..Ikke bare korte tisseturer:p

Jepp jepp:D

Bikinisommer herr i come:D
 
Ganske like i treningsopplegget vi da;) Jeg prøver intervall to ganger i uka, og jogging to ganger, ikke så krise med jogginga før jeg er ferdig med ripped.... Bruker mye tid hehe....
Jeg elsker å gå lange skogsturer med bikkjene, nå er rottisen litt gammel så han blir veldig fort stiv, men Prikkete dyret mitt blir gladelig med:D En stund siden sist nå, har vært så mye drittvær. Men sooooooon :p

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Dag 1, week 4 fullført!

Idag var det hardt å komme gjennom!
Tok jo først body revolution...så ripped..
Er så forferdelig støøl! Men jeg klarte det:D
Måtte bruke de lette vektene da:p
 
Back
Topp