Ripped in 30

  • Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet
Dag 1, week 3 fullført:)

Jeg var innat kl ett i natt så da ble det litt Sent.... Er så dumt å ikke gjøre det på morran!!! Så jeg er to dager etter deg....

Tok en av de fire greiene i dag.... Den på 15 min.... Bra kondis trening:D

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Jeg var innat kl ett i natt så da ble det litt Sent.... Er så dumt å ikke gjøre det på morran!!! Så jeg er to dager etter deg....

Tok en av de fire greiene i dag.... Den på 15 min.... Bra kondis trening:D

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Morningene er absolutt best å trene på!
Men det er jo ikke alltid det går da:p

en av de fire greiene? beachbody turbofire? eller noe annet du snakker om nå?:p
Om det er det så er det bra kondistrening ja:D De første gangene sleit jeg litt med å henge med:p det går jo så fort!:D
Men pulsen gikk jo FORT opp:D
 
Morningene er absolutt best å trene på!
Men det er jo ikke alltid det går da:p

en av de fire greiene? beachbody turbofire? eller noe annet du snakker om nå?:p
Om det er det så er det bra kondistrening ja:D De første gangene sleit jeg litt med å henge med:p det går jo så fort!:D
Men pulsen gikk jo FORT opp:D
Ja, beachbody :D Måtte jo prøve :p

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Akkurat kommet hjem fra handballtrening, så nå skar je finne senga ;)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Du er så flink! Får ikke sagt det nok:D

Her har jeg ikke trent ripped idag, bare så det er sagt;)

Kroppen verker:p
Men bør egentlig trene noe mer siden jeg skal bake kake ikveld til eldstemann som blir 6år imorgen. Og jeg veit jeg kommer til å smake av røra:D
Så må jeg jo smake imorgen og, haha:D
 
Du er så flink! Får ikke sagt det nok:D

Her har jeg ikke trent ripped idag, bare så det er sagt;)

Kroppen verker:p
Men bør egentlig trene noe mer siden jeg skal bake kake ikveld til eldstemann som blir 6år imorgen. Og jeg veit jeg kommer til å smake av røra:D
Så må jeg jo smake imorgen og, haha:D
Nammmmm.... Hehe.... Je er og røresmaker:p
Skal ta ripped etterpå, litt sånn ordne opp etter helga dag.... Blir så møkkete med en gang... Blæh... Ser det jo godt på hu som krabber rundt på gulvet....

Mulig du burde la musklene dine hvile helt en dag altså... Du er jo helt rå til å trene :D
Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Her har jeg baka ikveld , og smakt på røra:p digg :D
Men fikk litt dårlig samvittighet så måtte ta ei ekstra økt, så dag 2, week 3 er fullført:p

Imorgen tviler jeg på om det blir noe trening da. Vi må være ute av huset seinest 07.30, og da må alle 3 være klar til barnehage, og vi voksne må og være klare til da.. På ettermiddagen blir det litt bursdagsfeiring før gubben drar på jobb noen dager igjen.. Så det spørst om jeg bare må ta helt treningsfri imorra:p
Men tror jeg har godt av det da:p bare jeg ikke tar helt av med kake og muffins:p får jeg først smaken på noe slikt er det ikke lett å stoppe . Spesielt siden det er flere mnd siden sist:p

Meen man skal jo leve og:D
 
Wee! Flink:)
Hva syns du om week 3?

Her har vi spist oreokake og muffins<3
Ingen trening hittil.. Sliten etter dagen så tror det blir treningsfri:p
 
Hørtes godt ut:-D
Litt tyngre, men var så lei 2 hehe... Tok en sånn beachbody hit 20 etterpå:D Litt rolig uke på meg så det holder :)
Nammmmm kake vil je ha å:p
Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Så bra du likte beachbody:) trenger jo faktisk ikke lange øktene der for å få god trening:)

Her har dagen gått sånn i ett idag. var fryktelig stress idag tidlig :p

Men fikk nå feira 6åringen vår i ettermiddag..spist kake og kosa oss:D
Nå har gubben reist på jobb noen dager. Så er det å ordne istand til barneselskap lørdag! Gleder meg til marsipankaka!! Haha:p kommer en del så må lage minst ei kake til:D
Skikkelig Skeie ut uke dette her:D

Har pressa megselv litt ekstra denne uka nettopp pga det.
Treningsfri ble det ikke gitt:p
Men det holdt med body revolution og litt intervall på mølla:)
Sliten i kroppen ja! Kjenner jo godt overalt etter tapout xt igår;)

Ripped imorra! Week 3 er tyngre ja! Men jeg og var ganske lei week 2:p så da gikk det greit:D
Week 4 blir vel helt forferdelig:D

Spent på vekta! Gikk ned 200 gram forrige uke. Og 200gram uka før det. Hadde vært kjekt med en litt større nedgang når jeg jobber så hardt for det.
Tror ikke jeg har gått ned stort i cm heller nå.. så litt frustrerende! Men skal ikke gi meg denne gangen samma F hvor tregt det går nedover!:)
 
Så bra du likte beachbody:) trenger jo faktisk ikke lange øktene der for å få god trening:)

Her har dagen gått sånn i ett idag. var fryktelig stress idag tidlig :p

Men fikk nå feira 6åringen vår i ettermiddag..spist kake og kosa oss:D
Nå har gubben reist på jobb noen dager. Så er det å ordne istand til barneselskap lørdag! Gleder meg til marsipankaka!! Haha:p kommer en del så må lage minst ei kake til:D
Skikkelig Skeie ut uke dette her:D

Har pressa megselv litt ekstra denne uka nettopp pga det.
Treningsfri ble det ikke gitt:p
Men det holdt med body revolution og litt intervall på mølla:)
Sliten i kroppen ja! Kjenner jo godt overalt etter tapout xt igår;)

Ripped imorra! Week 3 er tyngre ja! Men jeg og var ganske lei week 2:p så da gikk det greit:D
Week 4 blir vel helt forferdelig:D

Spent på vekta! Gikk ned 200 gram forrige uke. Og 200gram uka før det. Hadde vært kjekt med en litt større nedgang når jeg jobber så hardt for det.
Tror ikke jeg har gått ned stort i cm heller nå.. så litt frustrerende! Men skal ikke gi meg denne gangen samma F hvor tregt det går nedover!:)

Du altså hehe.... Jeg står på stedet hvil.... Men er vel da det er viktig å ikke gi helt opp. Men jeg tar en litt rolig uke, for har trent nok en lengre periode.... Men skal da trene likavel:p
Gratulerer med 6 åring i hus da:D Stas:D
Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Kan jo være for du har trent for mye at vekta har stått stille:p
Du er jo kjempeflink, så går utfra det er pga du har fått mer muskler at vekta har stått stille:p

Jeg er kjempespent på om min lille( litt store hehe) utskeielse igår vil ødelegge vekta imorgen helt!

Veldig lite gira på trening idag egentlig, haha! Er fortsatt støl! Men får vel bare sette igang siden jeg har huset for megselv en liten stund nå:D
Er jo utrolig digg følelse etter man har trent:D
 
Vært litt lei nå jeg.... Derfor er det så bra jeg har deg hihi.... For da må jeg litt i hvertfall :D
Gubben har kjøpt strikk så da kan jeg snart byne på tapout igjen... :p
Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp