Ripped in 30

  • Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet
Blir med fra i morra.:D
 
Flinking lucci:D

Her tok jeg dag 1 igår , å fy flate så jeg kjente det i armene idag. Er veldig gode øvelser hun har i ripped:D
 
Ja det er det..... Kjenner det selv:) Forbrenner lite, men trur forbrenninga er Okei etterpå;)
 
Hva er lite da?
Jeg hadde 268kcal idag. På ripped..
På 30 ds forbrenner jeg 210-230kcal.

Men ifjor( da var jeg noen kg lettere men) forbrant jeg noen ganger "bare" 150-160kcal på 30ds..
 
Jeg hadde bare 117 i dag og 128 på shred.... Merker at siste kg er harde å få av.... Men av skal de!!!
 
Kjedelig å forbrenne lite, men du får heller tenke at jo mindre du forbrenner jo bedre form er du i;)

Er det forresten 55kg som er målet?

De siste kg er kjempevanskelige ja!!
Skikkelig dritt! Ifjor høst var jeg kjempeflink. Trente masse! Og hadde bare noen få kg igjen.. Men vekta gikk ikke ned uansett hva! Til slutt mista jeg motivasjonen helt og ga opp!( og la på meg igjen såklart)
Skal ikke gå i samme fella denne gangen, men har en litt ekkel følelse av at det begynner å stoppe opp litt på vekta nå:/ men denne gangen må jeg bare være tålmodig og ikke gi meg selv om det skulle gå tregt:)
 
Kunne tenkt meg 53, men jeg har en del muskler, så målet er 55:) Fristende å gi opp noen ganger ja, men føler meg så mye bedre når jeg har trent, så får ikke gitt opp helt:p Og med bekkenet mitt må jeg helst trene hver dag... Har tatt bilder i dag, skal legge dem ut når jeg får dem inn på pc... Nytter ikke med denne:D
 
Kunne tenkt meg 53, men jeg har en del muskler, så målet er 55:) Fristende å gi opp noen ganger ja, men føler meg så mye bedre når jeg har trent, så får ikke gitt opp helt:p Og med bekkenet mitt må jeg helst trene hver dag... Har tatt bilder i dag, skal legge dem ut når jeg får dem inn på pc... Nytter ikke med denne:D

Jeg og har 55 som mål. Da jeg veide det( mange år siden) så var jeg hvertfall nesten fornøyd. Trente jo ingenting da jeg veide 55. Så det kan jo hende det holder med 57-58. Blir spennende å se hvordan kroppen blir fremover. Merker jo det har kommer endel muskler. Veldig kjekt:)
Skal ikke gi opp uansett hva denne gang:)
Elsker å trene, som du sier så føler man seg så mye bedre:)

Gleder meg til å se bilder :D
 
Hvor ofte skal man egentlig trene ripped? 7 dager i uka? Mer ? Mindre?
 
Dag 3 er fullført her og:D
Vi er flinke assa:p

Jeg er 167. Så har lav vekt og bmi iforhold til høyden. Men har likevel en fleskemage som skal bort:p
Innside lår er og litt dissete, men det begynner komme seg :) fokuset er først og fremst på magen:p
 
Dag 3 er fullført her og:D
Vi er flinke assa:p

Jeg er 167. Så har lav vekt og bmi iforhold til høyden. Men har likevel en fleskemage som skal bort:p
Innside lår er og litt dissete, men det begynner komme seg :) fokuset er først og fremst på magen:p
Samme her, og innside lår er slaskete:p Men det blir bedre:D
Jeg har trent styrke på rimelig høyt nivå siden jeg var 19,spilte handball i 1 div til jeg var 27,med ett års opprom :) Så alle musklene blir ikke bare borte heldigvis:) Men jeg må finne dem igjen haha:p

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
oi, spreking du da:D
Her var jeg veldig overvektig i tenåra..var over 90kg...:p gikk foort ned ivekt---
og hatt tre tette svangerskap etter det...så har nok endel løshud og desverre:(
Men jeg veit jo at magen kan bli mye bedre enn den er nå til tross for det..var under 60kg for et par år siden, og det var stor forskjell! så får jeg heller vurdere opr om magen fortsatt er helt ille da:p

Denne uka har vært en av de beste med tanke på sunnt kosthold og trening---
Så gikk jeg på vekta idag.. OPP 2KG! ææææ!!!
Er vel over og ut i slankekrigen fredag. æsj altså!
Men gir meg ikke uansett! blir bare ekstra motivert=)
 
Kan ikke tenke på det, du har sikkert en del mer muskel masse, husk at du er ikke overvektig, og musklene veier skummelt mye... Trur meg jeg vet det er drit surt når det ikke vises på vekta, men når det synes i speilet.... Er jo det viktigst:D Jeg var 64 kg det året vi rykka opp til eliten, og da var jeg stram, men hadde litt mye muskler synes jeg. Nå er jeg rundt 58 og ikke så stram :confused:

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp