MissManga2014
Glad i forumet
Noen som har prøvd dette?
Jeg gjorde det her om dagen
gjorde det også med de to andre barna mine og der stemte det, så er super spent på om det stemmer denne gangen også 
Jeg gjorde det her om dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gjorde det i går
Jeg har to i magen og fikk to resultat, den startet med å gå i ring, men tilslutt svingte den frem og tilbakeHåper sååå på en av hver hihi
Sent from my iPhone using BV Forum
Min går rundt noen runder, så snur den å går rundt andre veienbetyr det gutt det då ?
Min går i ring og i veldig stor fartså blir veldig spennende
![]()
vææææææ.... min går i ring kjempe fort, så begynner den å gå fram og tilbake..... betyr det to inni der det ???
Er det ikke noe sånn at det at ringen går fram og tilbake på tvers betyr "ferdig", mens på langs betyr gutt og rundt jente? Hva fester dere ringen i? Knyter dere tråden rundt ringen eller skal den henge løst i løkka?
Spennende, må få høre hvordan det gårDen skal jeg prøve når jeg kommer hjem fra jobb i dag![]()
Det skal du fåSpennende, må få høre hvordan det gårhehe
Klarte ikke å vente til jeg kom hjem! Prøvde med en tråd og ringen min, og den beveget seg jevnt og trutt til sidene, og det betyr vel gjerne at det er en liten gutt inni derDet skal du få![]()
skjønner jeg godtKlarte ikke å vente til jeg kom hjem! Prøvde med en tråd og ringen min, og den beveget seg jevnt og trutt til sidene, og det betyr vel gjerne at det er en liten gutt inni derblir morro å se om dette stemmer
![]()
Spennende og seJa, har prøvdGikk rundt i ring, og er såååå sikker på jente
Mine foreldre har 7 barnebarn. 1 gutt og 6 jenter! Så oddsen for jente er stor, haha! Å på sambo sin side er det enten eller. Kun gutter, eller kun jenter