MissManga2014
Glad i forumet
åhh sånn ja, skjønnerFor eg ønske meg virkelig jente, men blir gla for gutt og men har såååå lyst på sånn forhold meg å mamma har
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åhh sånn ja, skjønnerFor eg ønske meg virkelig jente, men blir gla for gutt og men har såååå lyst på sånn forhold meg å mamma har
Sent from my iPhone using BV Forum
Til meg også! Tatt den enda en gang, men den går først frem og tilbake før den brått går rundt og rundt... Vil ikke bli 3barnsmamma i en alder av 20 år!skjønte ikke detta jeg. den snurra rundt samtidig som den gikk frem å tilbake...
SpennendeUÆÆÆÆ! Tok ringtesten nå nettopp og da for den først frem og tilbake før den brått endret retning til å gå rundt og rundt. Kan det være to inni magehuset?
Spennende? Jeg er pissredd her jeg sitter! Haha, Holder jo i massevis med en.Spennende
Spennende? Jeg er pissredd her jeg sitter! Haha, Holder jo i massevis med en.
Jeg skulle være tvilling. Hadde vært noe med masse tvillinger ja! Juni 2013 var det ingen. Men 20 år og trebarnsmamma.. Hmm, kan bli temmelig tøft!Vært kult med masse tvillinger i juni forumet da jeg er tvilling og jeg følte ikke det var noe slitsomt å være meg i oppveksten
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kan få noen til og ta den på deg om du ikke gjorde det nå? heheTror ikke jeg fikk det helt til, den snurra i en oval sirkel. Hahaha