Ringtest?

prøvde nå og først viste den jente, som jeg har og så var den ganske usikker, ringen rista ? så snurra den rundt seg selv mens den gikk fra side til side... så kanskje enn gutt hehe
hehe ja det var vel merkelig :o sikker på det er en da? hehe ;)

hehe ja det var vel merkelig :eek: sikker på det er en da? hehe ;)

var på ul 6+ 4 ca. og da var det bare en der, var innvendig, og veldi ny maskin, og en veldi nøye dansk barnelege.
så jeg må da tro det når han sier det var bare en :p
prøvde flere ganger, både over magen og håndledd, og ringen rista mens den for fra side til side, kanskje det bare er lille som sier hei hehe, vi er en alternativ familie da :)

Prøvde igjen i dag og samme resultat :P Først rundt i ring og deretter fra side til side :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Her sier den jente for andre gang. Men jeg har en skikkelig stor guttefølelse, så vi får se ;)

Her gynga ringen bare i halvsirkel.... - hvis ringen var ett hode så hadde den rista på hodet o_O

var på ul 6+ 4 ca. og da var det bare en der, var innvendig, og veldi ny maskin, og en veldi nøye dansk barnelege.
så jeg må da tro det når han sier det var bare en :p
prøvde flere ganger, både over magen og håndledd, og ringen rista mens den for fra side til side, kanskje det bare er lille som sier hei hehe, vi er en alternativ familie da :)
hehe spennende da ;)

Her viser den jente, men eg tror nok ikkje eg e så heldig å få jente :( så her tror eg gutt ...

ja er ille spent på hva som skjuler seg inni der =) svangerskapet er veldig ulikt forrige, så tror nok det er en liten pjokk ja. om han får gaver som en del andre av oss gjenstår å se =)
Ja kan vel tenkes det blir det ja.. :D dette svangerskapet er mere likt det siste enn det første til meg.. har skikkelig jentefølelse denne gangen, så blir spennende og se ;)

Så, noen som kan forklare hva denne rintesten er...?

Så, noen som kan forklare hva denne rintesten er...?

Bare ta en tråd igjennom en ring, hold den stille over magen din og den vil begynne og gå fra side til side eller rundt og rundt... (til vanlig)
side til side= viser gutt
rundt og rundt= viser jente :)

Gull eller sølv???

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har lært atmen skal bruke gull å sitt eget hårstrå. Så skall noen andre utføre testen på deg.

Jeg har lært atmen skal bruke gull å sitt eget hårstrå. Så skall noen andre utføre testen på deg.

Er sikkert flere måter og gjøre det på, men jeg har prøvd med forskjellige "ting" og har fått det samme iallefall..så for meg har det ikke spillet noen rolle om det var en tråd og en gull ring, og jeg har prøvd både på meg selv og at sønnen min og kjæresten min tok den på meg.. Så for min del har det ikke hatt noe å si iallefall :)

Er sikkert flere måter og gjøre det på, men jeg har prøvd med forskjellige "ting" og har fått det samme iallefall..så for meg har det ikke spillet noen rolle om det var en tråd og en gull ring, og jeg har prøvd både på meg selv og at sønnen min og kjæresten min tok den på meg.. Så for min del har det ikke hatt noe å si iallefall :)
Oki. Bare jeg som har lært den sånn så greit å høre om ander måter.

Hm hvorfor tror du ikke du får det?

For eg ønske meg virkelig jente, men blir gla for gutt og :) men har såååå lyst på sånn forhold meg å mamma har :)

Back
Topp