Ringtest?

MissManga2014

Glad i forumet
Noen som har prøvd dette?
Jeg gjorde det her om dagen :) gjorde det også med de to andre barna mine og der stemte det, så er super spent på om det stemmer denne gangen også ;)

Jeg gjorde det i går :D
Jeg har to i magen og fikk to resultat, den startet med å gå i ring, men tilslutt svingte den frem og tilbake :D Håper sååå på en av hver hihi

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gjorde det i går :D
Jeg har to i magen og fikk to resultat, den startet med å gå i ring, men tilslutt svingte den frem og tilbake :D Håper sååå på en av hver hihi

åh så gøy :D !! Spennende dette altså ;) gikk rundt til meg også..så blir spennende å se om noen uker :)

Min går rundt noen runder, så snur den å går rundt andre veien :) betyr det gutt det då ? :)

Min går i ring og i veldig stor fart :P så blir veldig spennende :P

Er det ikke noe sånn at det at ringen går fram og tilbake på tvers betyr "ferdig", mens på langs betyr gutt og rundt jente? Hva fester dere ringen i? Knyter dere tråden rundt ringen eller skal den henge løst i løkka?

Den skal jeg prøve når jeg kommer hjem fra jobb i dag:)

Er det ikke noe sånn at det at ringen går fram og tilbake på tvers betyr "ferdig", mens på langs betyr gutt og rundt jente? Hva fester dere ringen i? Knyter dere tråden rundt ringen eller skal den henge løst i løkka?

Ah det har jeg ikke hørt noe om men.. min stopper aldri om jeg ikke stopper den selv hehe :p
jeg brukte bare en garn tråd igjennom ringen :) prøvde det over magen og over håndleddet :)

Det skal du få:)
Klarte ikke å vente til jeg kom hjem! Prøvde med en tråd og ringen min, og den beveget seg jevnt og trutt til sidene, og det betyr vel gjerne at det er en liten gutt inni der;) blir morro å se om dette stemmer:)

hehe
Klarte ikke å vente til jeg kom hjem! Prøvde med en tråd og ringen min, og den beveget seg jevnt og trutt til sidene, og det betyr vel gjerne at det er en liten gutt inni der;) blir morro å se om dette stemmer:)
skjønner jeg godt ;) det kan stemme vøth..da blir det spennende og se om det stemmer til oss alle etterhvert ;)

Ja, har prøvd ;) Gikk rundt i ring, og er såååå sikker på jente :p Mine foreldre har 7 barnebarn. 1 gutt og 6 jenter! Så oddsen for jente er stor, haha! Å på sambo sin side er det enten eller. Kun gutter, eller kun jenter :p

prøvde nå og først viste den jente, som jeg har og så var den ganske usikker, ringen rista ? så snurra den rundt seg selv mens den gikk fra side til side... så kanskje enn gutt hehe

Sist viste den tydelig gutt. Og ut kom en gutt.

Tenkte det var gutt denne gangen også. Men i det siste har jeg hatt jentefølelse.. Og nå viste testen tydelig jente, så vi får se ;)

Back
Topp