RIMI pakken:)

Tesa

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Idag har jeg fått hentet babypakken til RIMI:) siden RIMI skal legges ned passet jeg på og väre være tidlig ute:) lå veldig mye fint oppi der:)

Når legges den ned? :O

Sitter å lurer på å benytte meg når jeg er på tur i helgen da vi kanskje kommer forbi en rimibutikk, er jo ikke det her omkring lengre så! :)

Trodde ikke man fikk hentet de så tidlig i svangerskapet jeg:) vet ikke om jeg gidder å styre med de gratispakkene denne gangen, var ikke veeeldig mye nyttig i så mange av de syns jeg. Men var veldig gøy å samle inn sist:D

Trodde ikke man fikk hentet de så tidlig i svangerskapet jeg:) vet ikke om jeg gidder å styre med de gratispakkene denne gangen, var ikke veeeldig mye nyttig i så mange av de syns jeg. Men var veldig gøy å samle inn sist:D
Enig med deg gøy å samle inn gratispakkene, men har fremdeles flasker og badeolje liggende :)
Var forresten inne på Rimi sine nettsider, men jeg kunne ikke få ny gratispakkensidennjeg allerede hadde fått en.....
Vi får se om jeg henter noen andre etterhvert. :happy:

Enig med deg gøy å samle inn gratispakkene, men har fremdeles flasker og badeolje liggende :)
Var forresten inne på Rimi sine nettsider, men jeg kunne ikke få ny gratispakkensidennjeg allerede hadde fått en.....
Vi får se om jeg henter noen andre etterhvert. :happy:
Er sånn med alle tror jeg, mange registrerer mannen så får de henta nye esker igjen:D hehe.
Ja var mye reklame og smågreier som bare ble liggende. Brukte jo bare olje og litt zink og sånn rompepudder (husker ikke hva det heter:p ) i starten, og ikke så mye mer nå så har ikke bruk for det..

Det står vel egentlig 3 mnd før termin, men siden den skal legges ned får alle hente brev nå:) sånn jeg har forstått det iallefall:)

Tror innholdet varierer.:) jeg hadde ikke det tisselakenet ser jeg. Men i min var det Bl.a no kremtuber, skje... Mer under her.

image.jpg

Ja den lille kremen fikk vi også og skjea, tror lillegutt stakk av med skjea før jeg fikk tatt bilde :D Babyolje, tannkrem og libero bleier var det ikke oppi vår! Bare pampers bleier :) men fornøyd vi :D

Hentet min i går :) tror vi fikk med alt, men uansett fornøyd - gøy med pakke :)

Er litt lei meg fordi vi ikke har rimi her :( men satser på de ikke rekker og legge ned alt før vi skal på tur igjen! :P

Den fikk jeg til storesøster også, men har ikke tenkt på det enda denne gangen! Får skynde meg jeg også før Rimien her legger ned :P Sist fikk jeg også en pakke fra Libero som var veldig fin :)

Må man registrere seg noe sted eller kan man bare gå innom å spørre etter denne pakken? :p

Back
Topp