Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med deg gøy å samle inn gratispakkene, men har fremdeles flasker og badeolje liggendeTrodde ikke man fikk hentet de så tidlig i svangerskapet jegvet ikke om jeg gidder å styre med de gratispakkene denne gangen, var ikke veeeldig mye nyttig i så mange av de syns jeg. Men var veldig gøy å samle inn sist
![]()

Er sånn med alle tror jeg, mange registrerer mannen så får de henta nye esker igjenEnig med deg gøy å samle inn gratispakkene, men har fremdeles flasker og badeolje liggende
Var forresten inne på Rimi sine nettsider, men jeg kunne ikke få ny gratispakkensidennjeg allerede hadde fått en.....
Vi får se om jeg henter noen andre etterhvert.![]()
Det står vel egentlig 3 mnd før termin, men siden den skal legges ned får alle hente brev nåTrodde ikke man fikk hentet de så tidlig i svangerskapet jegvet ikke om jeg gidder å styre med de gratispakkene denne gangen, var ikke veeeldig mye nyttig i så mange av de syns jeg. Men var veldig gøy å samle inn sist
![]()
Åja så braDet står vel egentlig 3 mnd før termin, men siden den skal legges ned får alle hente brev nåsånn jeg har forstått det iallefall
![]()