i en uke nå har jeg ligget med mensen murringer i magen.. å i går natt fikk jeg noe jeg trodde var noen j*vlige kynnere. de starta som vanliger kynnere før de gikk over i noe som ligna veldig vonde mensen smerter å knivstikking.. !! hver gang jeg fikk tak fikk jeg også veldig vondt i ryggen! jeg ringte så føden i dag, for å spørre om det ikke var farlig for han inni der når jeg fikk dette! de ville ha meg inn for en sjekk, enda disse takene gav seg på mårranskvisten! de var jo såppas uregelmessige å. kunne ta 1-8-5 minutter mellom dem!! varte fra 22 - 5 i mårrest!
på sykehuset mente jordmora at jeg hadde hatt rier, men at de hadde gått tilbake igjen (er vel sånne modnings rier kansje?)!!! og når hu kjente på hodet hadde det nå festet seg helt. HJELP! så sier hun: ja men da sees vi sikkert snart igjen vi da. lykke til da!!
og det verste er at jeg har hatt nokk et tak med dem i dag å.. men nå virker det som om de gir seg igjen. (det var vist ikke vits i at jeg ringte før de var blitt regelmessige). håper det går over i natt.. har ikke noe lyst til å føde enda! absolutt ikke klar!!
på sykehuset mente jordmora at jeg hadde hatt rier, men at de hadde gått tilbake igjen (er vel sånne modnings rier kansje?)!!! og når hu kjente på hodet hadde det nå festet seg helt. HJELP! så sier hun: ja men da sees vi sikkert snart igjen vi da. lykke til da!!
og det verste er at jeg har hatt nokk et tak med dem i dag å.. men nå virker det som om de gir seg igjen. (det var vist ikke vits i at jeg ringte før de var blitt regelmessige). håper det går over i natt.. har ikke noe lyst til å føde enda! absolutt ikke klar!!