rier!!!

tror det hjalp å være rolig en dag.. har omtrent ikke hatt noen kynnere eller noe tegn på vondt i dag[:D] så det å slappe av i sengen hele dagen var vist til nytte[:)]

ORIGINAL: malrodien

ih78. det er godt mulig.. ta det opp med jordmor neste gang du er der da vettu. tenkte jo først at det bare var veldig vonde kynnere jeg hadde..

satt jo hele uka først med mensenmurringer.. har fortsatt sammentrekninger i magen, men de er jo ingenting i forhold til det jeg hadde. nå har dem bare gått over til å være plagsomme kynnere igjen.

Snakka med jordmor igår. Hun sa at det var livmora som jobbe for å få babyen ned i bekkenet og i fødestilling.. Hun sa at jeg måtte regne med å ha en del slike mensmurringer hver dag frem til fødselen nå.. Babyen hadde festa seg, så har ikke hatt like vonde kynnere og murringer nå.. Men det var jo kjekt å få høre at det er normalt ihvertfall [:D]

send noen rier over til meg du:) er så klar... var innlagt på føden i tre dager, for de trodde vannet var gått, men det var nå ikke det alikevel. og Jordmor som sa at jeg ikke kom ut fra sykehuset før babyen var ute, tullet meg helt bort, ble litt skuffet når jeg ble sendt hjem ja....

oj ja da hadde jeg blitt kjei og [&:]

Back
Topp