rier!!!

malrodien

Gift med forumet
i en uke nå har jeg ligget med mensen murringer i magen.. å i går natt fikk jeg noe jeg trodde var noen j*vlige kynnere. de starta som vanliger kynnere før de gikk over i noe som ligna veldig vonde mensen smerter å knivstikking.. !! hver gang jeg fikk tak fikk jeg også veldig vondt i ryggen! jeg ringte så føden i dag, for å spørre om det ikke var farlig for han inni der når jeg fikk dette! de ville ha meg inn for en sjekk, enda disse takene gav seg på mårranskvisten! de var jo såppas uregelmessige å. kunne ta 1-8-5 minutter mellom dem!! varte fra 22 - 5 i mårrest!

på sykehuset mente jordmora at jeg hadde hatt rier, men at de hadde gått tilbake igjen (er vel sånne modnings rier kansje?)!!! og når hu kjente på hodet hadde det nå festet seg helt. HJELP! så sier hun: ja men da sees vi sikkert snart igjen vi da. lykke til da!!

og det verste er at jeg har hatt nokk et tak med dem i dag å.. men nå virker det som om de gir seg igjen. (det var vist ikke vits i at jeg ringte før de var blitt regelmessige). håper det går over i natt.. har ikke noe lyst til å føde enda! absolutt ikke klar!!

sleepy.. kynnere er jo tak man får i magen.. den blir har og hos noen kan det gjøre vondt eller bli ubehagelig..

det jeg hadde i natt var VONDT!! trodde jo først at det bare var kynnere.. men var jo veldig usikker da!

ORIGINAL: Twini

Oi da! Skulle ønske det var meg for jeg er veldig klar[:D]!

signerer den... og lykke til [;)]

hehe ja.. lå og sov fra 5 i dag til 22. var så trøtt etter i natt at jeg ikke merka at det starta igjen mens jeg lå å sov! da jeg vokna var jeg gjennombløt av svette og hadde tak.. æsj[&:]. trodde det var driit varmt inne på rommet. men da jeg kom tilbake fra do merka jeg at det egentlig var ganske kaldt. og der har jeg ligget uten dyne!

må si at samboer flira litt av meg da[8D]

snek meg inn her jeg .. hehe .. gu kor spennede da .. hehe... jeg fødte en uke før termin hadde faktisk rier i to dager før var absolutt ikkje klar men gikk veldig bra .. ... ringte til føden mne de sa det var kynnere.. var ikkje spes vondt men kjente det godt... lykke til..

[:D].. koselig å høre..

nei det er absolutt ikke sikkert det er så lenge igjen.. men håper jo at han vil holde seg inne et par uker til i alle fall.

Oj, så spennende! Skulle ønske det var meg. Jeg er veldig klar på mange måter, men er enig i at det hele er jo litt skummelt! Men dette klarer vi alle sammen! Og Lukas kommer til å få en kjempeherlig mamma! Jeg fryder meg over innleggene dine. Selv om jeg ikke har så mange innlegg selv, så leser jeg nesten alt her inne på BV! Men følger jo spesielt med på septemberforumet! Lykke til!

Skjønner at du ikke er klar for noe fødsel akkurat nå...
...kanskje du kan sende over riene dine til meg da???[:D]
Jeg er klar som et egg til fødselen, og kan ikke vente på å bli ferdig!!!!

Uansett.... lykke til!!!

hehe kan prøve å sende noen over[8D] 

tenker jeg blir rolig denne uka og hvertfall i kveld, kansje jeg slipper dem i mårra og resten av uka...

det er jo modnings rier da. bare greit å ha dem egentlig. ikke spesielt behagelig da.. men om de kan sette i gang fødselen om 11 dager (når jeg er 38 uker) passer det bedre[:D] passer jo enda bedre om de kan vente til uke 40.. *hår så lyst til å være 40 uker på vei*[:)]

Oi, Malrodien, skjønner deg godt jeg, men klar tror jeg aldri du kommer til å føler deg, ikke den 10 september engang!
Det er Lucas som bestemmer, han er sjefen. Jeg vil heller ikke føde enda, men skjer det, så skjer det!!
Tenker på deg, stor klem

oi.oi.dette høres spennende ut.prøv å slapp av mest mulig nå,har en følelse på deg at det er ikke lenge til nå så har du gullungen hos deg nå[:D][:D]det kommer til å gå så bra.og eg e sikker på at dette kommer du til å takle kjempefint.har sagt det før men en fødsel er det mest fantastiske og fineste eg har opplevd.det trenger så absulutt ikke å gjøre så vondt som alle sier....

men men.. de gikk over i mårrest. så nå blir det å ta det med ro. han bestemmer jo som sakt.. dette har vel bare vært en forsmak på det som skal skje senere. 28 dager igjen til termin[:D]

Oi, jeg tror jeg hadde fått litt hetta jeg - det blir jo en skikkelig påminnelse om at snart sitter vi der med et lite hjelpesløst vesen som er helt avhengig av oss... samtidig er jeg litt misunnelig - her har det ikke vært et eneste tegn på at en fødsel er nært forestående...

Lykke til, dette går så bra så!!

ORIGINAL: malrodien

i en uke nå har jeg ligget med mensen murringer i magen.. å i går natt fikk jeg noe jeg trodde var noen j*vlige kynnere. de starta som vanliger kynnere før de gikk over i noe som ligna veldig vonde mensen smerter å knivstikking.. !! hver gang jeg fikk tak fikk jeg også veldig vondt i ryggen! jeg ringte så føden i dag, for å spørre om det ikke var farlig for han inni der når jeg fikk dette! de ville ha meg inn for en sjekk, enda disse takene gav seg på mårranskvisten! de var jo såppas uregelmessige å. kunne ta 1-8-5 minutter mellom dem!! varte fra 22 - 5 i mårrest!

på sykehuset mente jordmora at jeg hadde hatt rier, men at de hadde gått tilbake igjen (er vel sånne modnings rier kansje?)!!! og når hu kjente på hodet hadde det nå festet seg helt. HJELP! så sier hun: ja men da sees vi sikkert snart igjen vi da. lykke til da!!

og det verste er at jeg har hatt nokk et tak med dem i dag å.. men nå virker det som om de gir seg igjen. (det var vist ikke vits i at jeg ringte før de var blitt regelmessige). håper det går over i natt.. har ikke noe lyst til å føde enda! absolutt ikke klar!!

Hei!! Jeg har også vært veldig plaget av kynnere siden uke 17 av svangerskapet. De siste to dagene har jeg følt meg så dårlig i form.. Igår aften pluss kvelden gikk jeg nesten med HARD mage hele tiden. Slapp litt de siste to timene før jeg la meg.. Våknet halv seks idag tidlig av at jeg var svett, hadde mens murringer, og kjempe vondt i ryggen.. Lå i senga og vred meg og visste ikke hvordan jeg skulle ligge. Etter tre kvarter sto jeg opp, og da gikk det over. Har ikkke merka noe mere nå. Kanskje det er modningsrier jeg har og??

ih78. det er godt mulig.. ta det opp med jordmor neste gang du er der da vettu. tenkte jo først at det bare var veldig vonde kynnere jeg hadde..

satt jo hele uka først med mensenmurringer.. har fortsatt sammentrekninger i magen, men de er jo ingenting i forhold til det jeg hadde. nå har dem bare gått over til å være plagsomme kynnere igjen.

Har fått igjen mens murring nå kjenner jeg.. Skal på sykehuset på omvisning onsdag. Snakke med jordmor da..

Jeg har bare en ting å si: HELDIGGRIS!! Skulle gjerne ha byttet[:D]. Men siden du ikke føler at du er klar skal jeg være grei å si at jeg håper det gir seg....  men sikkert lurt at du begynner å forberede deg mentalt på at det snart skjer noe. Lykke til uansett, du må holde oss oppdatert!!!

Så spennende å høre at du har rier inniellom....

Det blir liksom mer virkelig at jeg skal bli mamma når jeg hører om at ting skjer her inne på september-klubben!

Men, får håper det ikke setter igang helt enda, siden du ikke er klar....Lucas kommer nok uansett når han vil...men det kan jo hende at han er grei med mamma og venter en stund til da!!

Lykke til!

Klem, M

Så spennende at det begynner å skje ting, selv om vi får håpe han kan vente 11 dager til. Jeg gleder meg sånn til jeg er 14 dager før termin og kan begynne å håpe på fødsel når som helst. Skal bli godt å bli seg selv igjen hvertfall.

Back
Topp