Rier

Hvordan gjør man det?
Det kommer jo ny start hele tiden..?
Om første rie starter 00.00, skal man da se hvor lenge til neste rie starter? Om man stopper tiden da må man jo ta annenhver rie? Og det sier jo ikke noe om hvor lenge rien varer, om man skal måle fra den første starter til den neste starter?
Må ha det inn med teskje her! Hi hi! :)

Og, masse lykke til med rier og fødsel!
Spennende! :-)
Jeg starter timeren når jeg kjenner rien starter. Så må jeg selv følge med hvor lenge det gjør vondt. (Antall sekunder). Så starter jeg en ny runde når jeg på nytt får en rie som gjør vondt. Det er den tiden som viser intervallet mellom riene, og lengden på selve rien må jeg følge med på selv. Blir sånn circa, for noen ganger holder det å konsentrere seg om å puste gjennom rien.

Jeg bruker det kanskje like for å ha noe å konsentrere meg om. :)

Var det greit nok forklart?

Jeg starter timeren når jeg kjenner rien starter. Så må jeg selv følge med hvor lenge det gjør vondt. (Antall sekunder). Så starter jeg en ny runde når jeg på nytt får en rie som gjør vondt. Det er den tiden som viser intervallet mellom riene, og lengden på selve rien må jeg følge med på selv. Blir sånn circa, for noen ganger holder det å konsentrere seg om å puste gjennom rien.

Jeg bruker det kanskje like for å ha noe å konsentrere meg om. :)

Var det greit nok forklart?
Takk for svar! :-)
Måtte jo bare få vite hvordan det er riktig å gjøre det! :-) Sist tok jeg tiden fra starten av vondten til det slapp igjen, for å vite varigheten på selve rien. Og så tok jeg tiden fram til neste rie.
Feil det da! Man lærer så lenge man lever! :-)

Hvordan går det med deg?

Måtte jo bare få vite hvordan det er riktig å gjøre det! :-) Sist tok jeg tiden fra starten av vondten til det slapp igjen, for å vite varigheten på selve rien. Og så tok jeg tiden fram til neste rie.

Hvordan går det med deg?
Her er det rier hvert 10 min som er utrolig vonde. Er stuptrøtt, så skal prøve å sove litt nå. Ser at det kan bli en utfordring ;)

Her er det rier hvert 10 min som er utrolig vonde. Er stuptrøtt, så skal prøve å sove litt nå. Ser at det kan bli en utfordring ;)
Da er det ting på gang! :-)
Sikkert lurt å sove litt, men skjønner at det er vanskelig. :-)

Jeg sliter med å holde meg våken, men må vekke minste av og til pga slag mot hodet. Skal jeg sove for deg, så kan du være våken for meg? Hi hi! :-)

Hvordan går det med deg?

evt laste ned rietelleapp.. da trykker du på start når du får vondt og stopp når det slutter å gjøre vondt, så regner den ut tiden mellom (intervall) selv.. jeg synes iallefall det var lettere å holde styr på og det blir loggført - kjekt om man er like distre som meg (a)

så spennende! varer de lenge da ca?
her har de dabbet litt av igjen - det er jo bare typisk :/ skal prøve å sove selv nå tilfelle de skulle komme tilbake! Lykke til med søvn og rier!:)

så spennende! varer de lenge da ca?
her har de dabbet litt av igjen - det er jo bare typisk :/ skal prøve å sove selv nå tilfelle de skulle komme tilbake! Lykke til med søvn og rier!:)
De er litt ujevne, alt etter om jeg har gått eller akkurat lagt meg ned. Er 6-7 minutter mellom og varer i ca. 1 min. Disse kjennes mye vondere enn de i går natt, men kanskje var jeg veldig trøtt da ;) Blir kortere og kortere tid. Jeg bare håper at det faktisk har en virkning. Kjenner at jeg ikke har sånn supertro på det siden vannet ikke har tenkt å gå!

Å sove er lurt, så du har krefter når det setter i gang igjen! Jeg har nok ventet litt for lenge...

Da er det ting på gang! :-)
Sikkert lurt å sove litt, men skjønner at det er vanskelig. :-)

Jeg sliter med å holde meg våken, men må vekke minste av og til pga slag mot hodet. Skal jeg sove for deg, så kan du være våken for meg? Hi hi! :-)
Huff da, det høres ikke så bra ut! Håper det ikke er noe alvorlig. Lykke til med å holde øynene åpne ;)

Huff da, det høres ikke så bra ut! Håper det ikke er noe alvorlig. Lykke til med å holde øynene åpne ;)
De tenker vel på hjernerystelse, slo bakhodet kraftig mot sofabord ved fall bakover, men tror nok hun slapp unna for virker jo ok. Men ble anbefalt av legevakt å vekke med times mellomrom i natt... Gjesp! Tenker hun kommer til å være trøtt i barnehagen imorgen.

Back
Topp