Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fra det starter å gjøre vondt til det gjør vondt igjen, i følge henne. Her tar det seg opp... Hva med deg?
Jeg startet stoppeklokken på mobilen når det starter, og så ser jeg hvor lenge det gjør vondt. (Er mellom 30-45 sekunder vondt hos meg nå). Så starter jeg en ny runde når jeg får vondt på nytt igjen. Dette tar mellom 5-6 minutter hos meg nå. Har du IPhone, så fungerer stoppeklokken perfekt til dette!
Jeg skal ringe føden nå å høre hva de tror
Spennende for oss begge i natt!!
De sa jeg kunne komme inn hvis jeg ville, men kjenner at jeg gjerne ligger litt hjemme i egen seng en stund til. Hun sa dette var tidlig enda, så vi hadde god tid. Antageligvis sånn gjennomsnittlig sett
Hjemme fortsatt. Blitt mye vondere, men bruker litt lengre tid mellom hver rie. Enn du da? Fått sovet noe?
Bare en liten obs til dere som vil vente hjemme til de blir skikkelig vonde og regelmessige mine VAR regelmessige noe timer, ikke sånn kjempevonde men siden jeg hadde 1 time til sykehuset ringte jeg de, og kom inn på sjekk. På den timen det tok inn til sykehuset hadde jeg kun 3 rier!! De dabbet helt av. Men når jeg ble undersøkt viste det seg at jeg var 4 cm, ctg viste mange føere rier en de jeg kjente selv, og etter 3 timer var jeg 10 cm!!
Hjemme fortsatt. Blitt mye vondere, men bruker litt lengre tid mellom hver rie. Enn du da? Fått sovet noe?
Var innom føden i morrest, og på vei inn så stoppet riene nesten helt opp... Tok ctg og alt så fint ut med både mine små koselige rier, men ikke minst at knøttet hadde det helt fint. Hun undersøkte meg og mortappen var nesten helt moden og jeg hadde en åpning på 1 cm. Nedtur! Hadde håpet jeg var kommet litt lengre, men den gang ei. Hun sa jeg kunne gå meg en tur i finværet og komme tilbake, eller dra hjem å vente på at det tok seg opp igjen. Var ikke så vanskelig å dra hjem dahvordan går det med deg?
Var innom føden i morrest, og på vei inn så stoppet riene nesten helt opp... Tok ctg og alt så fint ut med både mine små koselige rier, men ikke minst at knøttet hadde det helt fint. Hun undersøkte meg og mortappen var nesten helt moden og jeg hadde en åpning på 1 cm. Nedtur! Hadde håpet jeg var kommet litt lengre, men den gang ei. Hun sa jeg kunne gå meg en tur i finværet og komme tilbake, eller dra hjem å vente på at det tok seg opp igjen. Var ikke så vanskelig å dra hjem da
Fikk spist litt lunsj og siden riene var så svake, så fikk jeg sove i 2.5 timer og det var godt etter ingen søvn i går natt. Nå har jeg masse smårier som jeg nesten ikke trenger å puste meg igjennom, men som jeg håper gjør jobben sin alikevel. Håper og tror at dette ikke stopper helt opp, men bare er et lite pust i bakken før det starter igjen!
Hvordan går det med deg?
Jeg tør ikke forlate hjemmet Håper jordmor setter i gang noe hos deg. Her er det uregelmessige rier og litt nedpress. Det kjennes faktisk ut som at han "puster" seg ned i bekkenet. Veldig merkelig følelse.ååhh.. kjedelig det da!
dro til jm vakta og hadde 1-2cm åpning.. hun "hjalp til litt" også så nå venter jeg på sterkere rier og er dor øyeblikket ute på shopping med kjærestn
Jeg tør ikke forlate hjemmet Håper jordmor setter i gang noe hos deg. Her er det uregelmessige rier og litt nedpress. Det kjennes faktisk ut som at han "puster" seg ned i bekkenet. Veldig merkelig følelse.
Vanskelig å sove når det er såååå deilig vær ute!
Hvordan gjør man det?Jeg skjønte på jordmor at man skal måle riene fra start til start. Hun sa det var mange som gjorde dette feil, men er jo ikke så lett å vite!
Har gått med mensmurringer siden tidlig i morrest, og det har tatt seg opp nå i kveld. Veldig spent på hva natten bringer!!