Rett hjem etter fødsel

på 3 mannsrommet jeg havnet på sov babyene rett ved oss. sleit med det da de andre bebisene nesten hele tiden skrek... jeg måtte grine meg til en kveld om de kunne ha babyen min litt ute for jeg klarte ikke slappe nok av til å sove. det gikk tilslutt, men da jg våknet fikk jeg panikk for hvor var babyen min!!?? tårene rant,kom meg opp av sengen å på do å begynte å lete etter han. var helt i fra meg av dårlig samvittighet,og det som føltrs som timer tok 30sek å finne han.han lå å sov ♡ jeg trengte å sove,og samme dag dro vi hjem.

De registrerer deg som pasient på sykehuset ca en mnd før termin. Du kan komme med ønsker for fødselen, får info osv. Her får vi innkalling til journalskriving i posten. De avgjør også der om du er en risikoføder pga feks røyking, komplikasjoner, høy bmi osv.

Det trur jeg ikke de gjør her. De gjorde ikke det når jeg fikk frøkna hvertfall.

På st olavs var det ikke innskrivning i 2011. tror det har noe med om man har flere sykehus å velge i. Man er jo oppmeldt etter oul så de vet jo ca når du kommer

På st olavs var det ikke innskrivning i 2011. tror det har noe med om man har flere sykehus å velge i. Man er jo oppmeldt etter oul så de vet jo ca når du kommer

Her er det bare et sykehus å føde på med mindre man velger å reise til et annet fylke for å føde. Så kan jo være derfor man ikke har innskrivning her.

Jeg skal ligge på sykehuset så lenge jeg kan ;) Er enerom der jeg skal være. Å sleit med amminga sist, så skal ha noen rolige dager med mest mulig hjelp og tips av de på sykehuset. Vil så gjerne klare ammingen denne gangen... Lettere å slappe av der enn hjemme med 3 åringen de første dagene tenker jeg :P

Misunner dere som føder på sykehus med enerom :)

Jeg og, her er det bare noen få enerom og jeg er nok sikkert ikke så heldig hehe men så lenge man deler rom med ei som er ok går det heldigvis fint :) hun jeg delte rom med når jeg fikk frøkna var veldig grei og vi så etter hverandres unger så vi kunne dusje og gå på do i fred.

Hadde nok vurdert å dra hjem om det ikke var enerom :P

Back
Topp