Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *April*
Jeg ser på dette som en undertrykkelse av barnet. Synes det er utrolig at noen kan gjøre det mot barnet sitt, og synes det er enda mer urovekkende at så mange flirer av dette! Synes dere virkelig det er artig at man trykker snø i ansiktet på et barn? Sikker på at hvis man hadde omformulert saken til at barnet i 1. klasse hadde blitt bast av en elev på barneskolen som gikk i 7. klasse. så hadde alle reagert, og ikke flirt av dette.
ORIGINAL: Vand
Du har min fulle forståelse!!! Har selv ei på syv som i mange år kunne terge på seg både småstein og fjell, og da skjønner jeg at av og til topper det seg![;)]
ORIGINAL: ¤Svinmerra¤
Jeg tar GJERNE på meg rollen som prippen BV-mamma denne gangen. Det pleier sjelden å skje ellers, men...
Altså, den der var drøy... Og at folk ler av det er vel sånn omtrent like drøyt. Drøyt, sært og ikke særlig pent gjort overfor sønnen din. Han fortjener bedre måter å lære seg å høre etter.
ORIGINAL: Strekkoden!
Herregud som dere blåser det opp da!! DYNKE og DYTTE snø i trynet på gutten? Kan ALDRI se for meg at noen gjør det mot sin egen unge... Gjis, folkens, det er LOV å ikke overdrive helt selv om man har sterke meninger!!
ORIGINAL: Labambie
ORIGINAL: Vand
Du har min fulle forståelse!!! Har selv ei på syv som i mange år kunne terge på seg både småstein og fjell, og da skjønner jeg at av og til topper det seg![;)]
ALLE forstår vel at det kan toppe seg, det gjør det fortsatt ikke greit å fysisk avstraffe en unge. Og det gjør det iKKE greit å si at dette er greit!
Om din 7 åring kom hjem å sa at hun hadde blitt dynka av snø av læreren, og læreren sier det var fordi hun terget så fælt, hadde det vært greit?? [8|]
ORIGINAL: babyto
ORIGINAL: Strekkoden!
Herregud som dere blåser det opp da!! DYNKE og DYTTE snø i trynet på gutten? Kan ALDRI se for meg at noen gjør det mot sin egen unge... Gjis, folkens, det er LOV å ikke overdrive helt selv om man har sterke meninger!!
Sign!
Bare litt overdramatisering på gang ? [8D]
Hadde mora vært sint å peisa snø i ansiktet på ungen å ungen ble redd hadde jeg å syntes det var fælt. Men ungen ler av det. Og mor var ikke sint i "gjerningsøyblikket". Synes det er ganske viktig at det lå humor i det. Men noen har kanskje en litt "lettere" tone med barna sine enn andre.
ORIGINAL: MammaOkt
Det synes jeg var både galt og stygt gjort.
Hvilket forbilde er du for sønnen din når du gjennomfører en slik trussel? Hvordan hadde du reagert om han hadde gjort det samme med et annet barn, og han hadde begrunnet det med at han ga barnet en advarsel først? Skulle du sagt at han har ikke lov, men det har du fordi du er moren hans. Tviler på at du hadde syntes det hadde vært ok å bli irettesatt slik av noen andre - og iallfall ikke av en person som du var helt og holdent avhengig av, en omsorgs - og tillitsperson.
Du får bare synes at jeg overdriver og blåser det opp, og rettferiggjøre deg ved å si at du ikke gjort det i fullt sinne - jeg synes likevel at det er maktmisbruk.
Jeg har fått opplevd min del av trass og utfordringer, så jeg har forståelse for at begeret kan renne over og at en i irritasjon og frustrajson gjør og sier ting en angrer på.
Men for meg virker dette mer som som en maktdemonstrasjon fra din side, planlagt og gjennomført for å ikke la gutten din "vinne", og for å vise hvem som er sjef.