Resultat uke 1

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Da har jeg knust litt tall og resultstet et klart

Det er grønt lag som vant utfordringen
De skal derfor presentere en ny utfordring på forumet innen kl 20 i morgen. Den skal gjelde søndag til torsdag og ellers vanlige regler.

Dersom de ikke kommer opp med en ny er det blå som er neste i køen

Vekt

Gul - 1,1228%
Rød - 0.7584%
Grønn - 0.6737%, men bonus fra utfordring gir - 0,7439%
Blå - 0.6894%

Det er derfor blå som mister en deltager, og det er meg. Jeg sto stille mens alle andre på laget gikk ned.

Den som gikk mest ned av alle og derved vinner immunitet til neste runde er 2017lykke fra blå som med 2 kg ned gikk ned hele 3.1008%

Vi mistet i tillegg disse som ikke registerte vekt
Gul: saile
Grønn: prøver og suppegjøken
Blå: julismil, daydream og mammaatil1

Derved er Rødt lag 8
Gult lag 9
Grønt lag 6
Blått lag 4

Blått er kritisk små og på grensen til å oppløses, skal vi slå sammen grønn og blå?

Det er ikke så mange med og krigen blir sånnsett ikke evig lang, men den kjennes lang for en krigleder som hadde en dårlig start og desverre grunnet tre som ikke leverte kom på dårligste lag og røyk ut. Men én er det jo hver gang så sånt skjer

Lykke til videre
 
Last edited:
Gult mistet bare en deltager, ikke to. Missy95 har levert.
 
Har jeg misset den?

Du har helt rett. Jeg setter henne straks inn igjen
 
Endret ikke noe på resultatet da, dere vant uansett (bare enda klarere)

Denne gangen var en av få hvor faktisk utfordringen betydde noe, hadde mitt lag fått flere poeng (altså, f.eks hadde jeg faktisk makket meg til å delta) hadde vi fåt mange nok til å vinne den, så hadde ikke vårt lag vært dårligst

eller, hadde vi ikke tatt med flere som meldte seg for sent sist fredag, som vi gjorde for å være grei, så leverte de ikke denne runden heller, så... ja. de av oss på vårt lag som faktisk leverte, hadde samla bra prosent altså!

Jeg sier ikke dette for å sutre, men rett og slett for å motivere alle til å være med videre, det kan faktisk bety en forskjell!

Jeg oppretter wildcard jeg da, og surrer meg inn der og ser om jeg husker registrere vekt der for meg selv de neste ukene, men innser at det nok er overhengende liten fare for det også ;)
 
Gratulerer 2017lykke med flott vektnedgang :)
 
Jeg synes faktisk at du Sara skal få komme inn igjen på laget ditt, med tanke på at det er så få på noen lag. Og jeg tenker at vi klarer å tilpasse oss såpass at om det er ønskelig å lage det til kun 3 lag så er det helt OK for sikkert de fleste her. Vi har jo nettopp begynt og synd om det at noen dropper ut skal ødelegge hele slankekrigen for høsten ved at det blir for ujevne lag så tidlig.

En ny start i form av at det blir nye lag, og en ny første utfordring (men kanskje en litt annen) fungerer helt fint for meg!
 
Enig at Sara kan få bli med siden så mange falt i fra nå i begynnelsen av krigen, men ikke med å lage nye lag og starte krigen på nytt. Nå har alle lagene kommet i gang sammen og ikke noe kjekt å bli delt igjen da.
 
Enig at Sara kan få bli med siden så mange falt i fra nå i begynnelsen av krigen, men ikke med å lage nye lag og starte krigen på nytt. Nå har alle lagene kommet i gang sammen og ikke noe kjekt å bli delt igjen da.

Tenkte ikke å starte helt på nytt, men skjønner hva du mener :)

Får eventuelt slå sammen blått og grønt og håpe ikke flere faller fra med den første. Og at Sara blir med videre selvfølgelig :)
 
Jeg er også enig i at Sara kan bli med videre
 
Det hadde jo vært hyggelig det, men det føles jo litt feil? Vi mistet vel og merke ganske mange denne runden, men jeg gikk minst ned. (strengt tatt altså ikke noe, en skulle tro den vekta var låst der!)

Men lar det være opp til flertallet, og så går vi videre og fra nå av uansett vanlige regler. De som har levert vekt nå to ganger vet at de skal. Så vi bør helst ikke miste så mange pr uke videre, gjør vi det er vi jo ferdige i september og jeg hadde nå tenkt vi skulle holde på utover høsten
 
Gratulerer til 2017lykke, knallbra jobba :D
 
Jeg forholder meg nøytral. Ikke føl på et press for dette. Særlig ikke "fordi jeg er krigleder" altså. Helt, helt, helt lov å mene at regler er regler
 
Back
Topp