Rer dere opp sengen hver dag?

ORIGINAL: LilleOlleBolle

NEI,av den enkle grunn at det siees at sengemidd å driiiiiit florerer fortere om man gjør det.
Det beste er faktisk å la dyna ligge i hulter til bulter,lar du dyna ligge dekt over hele sengen,så blir det et perfekt miljø for sengemidd å andre ulumskheter[:D]

Skulle si det samme [;)]

ORIGINAL: Gullgutten

ORIGINAL: Scalare

Nei, vi deler seng med 3 hunder så nei det har ikke noe poeng. Ikke si det er uhygiensk, for jeg har sovet med hunder i sengen siden jeg var 2 uker gammel selv, og jeg har aldri vært syk.

Æsjjj!!!
[:'(]

[8|][8|]

Neeeeh det er sjeldent[:D]

Ja

ORIGINAL: Smashing

Nope, hvorfor skal jeg det??

Når du sier det på den måten, så har jeg egentlig ikke noen god grunn selv om jeg gjør det.. hehe[:D] For min del stammer nok vanen fra da jeg bodde på hybel og brukte senga som sofa..

Har redd senga 2 ganger. Den ene gangen skulle vi legge den ut for salg og måtte ta bilder. Den andre gangen skulle vi ha visning[:D]...
Hvorfor i all verden skal jeg re senga sånn ellers? Ingen som er der inne som ikke bor her alikevell[;)]

veldig sjeldent jg gidder å re opp senga

ORIGINAL: Goolle

Niks!
Ser ikke vitsen (til mammas store fortvilelse da jeg var yngre..).
Jeg levde på den der "midd og bøggs formerer seg lettere i oppredde senger" hele ungdomstiden min[:)][:)]

lever trygt på den fortsatt jeg.[:D]

nei jeg rer aldri opp

ORIGINAL: catriona

Jeg rer aldri opp [:-]

nope. med mindre det er noen som tilfeldigvis skal inn å spionere på rommet av en eller annen grunn. 

Nei jeg rer bevisst ikke opp sengen fordi menneskekroppen gir fra seg fuktighet ned i madrassen og i dyne så de bør få puste etter man har stått opp. Jeg lar den siden av dynen som har vært ned mot meg ligge opp. Når jeg står opp slenger jeg øverste delen ned over fot delen så ser det ikke så rotete ut[:)]

ORIGINAL: SelinesMam

Ja, det er jo så mye koseligere å legge seg da[:)]

Sign..
Prøver å få det gjort hver dag ja...

nei, hehe.
rer kun opp om det komme besøk, eller om vi har byttet på sengen

ORIGINAL: catriona

Jeg rer aldri opp [:-]

Back
Topp