Rer dere opp sengen hver dag?

Eg gjør det med engang eg har stådd opp[:)] Hver dag.
Skifter sengetøy ca 2 ganger i uka, vi elkser å legge oss i det kalde ryddige soverommet med
nytt rent sengetøy[8D][:D][:D]

Jeg vil men sambo vil ikke, så da blir det litt sånn av og til [:D]

ORIGINAL: Dasspapiret

Haha, NEI!! [:D]
Her blir det redd opp kun når jeg skifter på senga eller har sengetøyet ute til lufting.

Haha! Litt av ett nick du har!!

Hahaha, nei. Bare en gang i uken, når jeg skifter på sengene [;)][:D]

En gang i blandt[8D]

ORIGINAL: catriona

Jeg rer aldri opp [:-]

Nei, sjelden. Hvis jeg får besøk der jeg ordner opp oppe også (har to etasjer med soverom i 2., rer stort sett bare opp hvis det er noen som kanskje kunne tenkes å skulle se rommene til snuppene, har dør mellom de bare, så går ofte gjennom der) og når det blir skiftet på senga, ellers stort sett aldri.

ja, rer opp senga til meg og snuppa kver dag! har kver sitt hekla teppe, som vi har på også[:D]

Lika at det ser ryddig og reint ut, rundt meg![:)] 

Tja... På det seneste har jeg faktisk gjort det ganske ofte... 

Nei, men det skal du heller ikke gjøre, hvertfall ikke med en gang. Det blir nemlig liggende masse fuktighet i dyna og madrassen om du rer opp og dekker til, som igjenn fører til mere midd og dritt. Kvaliteten på dyna osv vil også bli dårligere. Hilsen ei med kurs om dyner osv..

Jeg rer opp senga hver dag, men vi har dobbeltdyne så det går veldig fort. Bruker ikke sengeteppe eller noe. Synes det er mye bedre å legge seg i en redd seng [:)]

kun hvis jeg vet noen skal innpå der som ikke bor under vårt tak til vanlig[8D]

ellers: ALDRI, jeg vil ikke ha mer midd enn nødvendig i senga mi!

rer aldri opp.. når man rer opp stortrives midden enda bedre...

ORIGINAL: LilleOlleBolle

NEI,av den enkle grunn at det siees at sengemidd å driiiiiit florerer fortere om man gjør det.
Det beste er faktisk å la dyna ligge i hulter til bulter,lar du dyna ligge dekt over hele sengen,så blir det et perfekt miljø for sengemidd å andre ulumskheter[:D]

Back
Topp