Rer dere opp sengen hver dag?

Re opp senga?  *leite fram framandordboka*

Nei, veldig sjelden[:D]

ja

ORIGINAL: Jezebel

Kan ikke skryte på meg det gitt [:)]

Nesten hver dag.

Gjør som regel det ja, hater og legge meg i "rotete" seng![:D] Hvis jeg ikke har gjort det på morran, gjør jeg det mange ganger bare rett før jeg legger meg![:D] Litt rar, mhm jeg vet..[:D]

Ja, stort sett. Glemmer det av og til hvis jeg har det travelt.. Bruker sengeteppe også.[:)] 

ORIGINAL: DivaX

Haha, nei absolutt ikke. Har annet å slå i hjel tiden med[8D] Har aldri gjort det, kommer aldri til å gjøre det.

Jeg rer bare opp når jeg skifter segetøy eller når jeg vet det kommer besøk som vil se seg rundt i huset.....

Pleier å gjøre det, med teppe og en drøss pynteputer[;)] men ikke alltid, noen ganger bare bretter jeg dynene pent uten teppe eller lar det være helt i travle tider.
Liker at det ser litt trivelig ut på soverommet[:)] Syns senga skal se harmonisk og innbydende ut, ikke bare en rotehaug, så liker den best redd opp.

ja

aldri.. ingen som ser innpå der allikevel, og jeg hater å måtte brette ut dyna når jeg skal legge meg..
bedre at den bare ligger sånn at jeg kan legge meg på plass og soooovne..

ORIGINAL: Scalare

Nei, vi deler seng med 3 hunder så nei det har ikke noe poeng. Ikke si det er uhygiensk, for jeg har sovet med hunder i sengen siden jeg var 2 uker gammel selv, og jeg har aldri vært syk.

Æsjjj!!![:'(]

Back
Topp