jenta86
Gift med forumet
Første gangen jeg hørte den så trodde jeg det gjaldt noe annetJa, det stemmer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første gangen jeg hørte den så trodde jeg det gjaldt noe annetJa, det stemmer.
Haha, jeg elsker den sangen!! Ler høyt hver gang den kommer på radioen. Mannen deler ikke min glede :-DJa, det stemmer.
Haha ja den er urteitVel... Er en reklame jeg virkelig hater, men husker brått ikke hva produktet heter.. Men er den "hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?" Gammel, men det er alltid den første jeg kommer på![]()
Jo, rød og hvit tube tror jeg... Skal se om jeg ikke kommer på detHaha ja den er urteitdet er ikke for en sånn salve da, ibux eller voltarol eller noe sånn?
Zon!!! Godt de har kuttet den ut, ble så provosert av hu damaJo, rød og hvit tube tror jeg... Skal se om jeg ikke kommer på det![]()
Haha, samme her!!Haha, jeg elsker den sangen!! Ler høyt hver gang den kommer på radioen. Mannen deler ikke min glede :-D
Jeg for min del hater alle reklamer for mobilselskaper, både på tv og radio. På radioen er det også alle reklamer for verktøyprodusenter (tools, wurth, essve..) og Right Price Tiles.
Jeg lo så jeg gråt da de hadde skreeeevet sangen litt Om.. for å snakke litt om mottorn! Måtte søke opp på YouTube så svigermor fikk høre, mannen var rent så flau tror jeg. Så ikke helt humoren hun heller daHaha, samme her!!fantastisk reklame!
Hahahaha, jeg og. Og den når de må dkrive den om for å snakke om radiooon! Herlighet, jeg ler og ler!Jeg lo så jeg gråt da de hadde skreeeevet sangen litt Om.. for å snakke litt om mottorn! Måtte søke opp på YouTube så svigermor fikk høre, mannen var rent så flau tror jeg. Så ikke helt humoren hun heller da![]()
Det var det! Hehe, så utrolig merkelig med det tonefalletZon!!! Godt de har kuttet den ut, ble så provosert av hu dama![]()
Jeg og :-D "har du en tre (?) meter lang stang? Da passern perfekt i en partner" :-DHaha, jeg elsker den sangen!! Ler høyt hver gang den kommer på radioen. Mannen deler ikke min glede :-D
Jeg for min del hater alle reklamer for mobilselskaper, både på tv og radio. På radioen er det også alle reklamer for verktøyprodusenter (tools, wurth, essve..) og Right Price Tiles.
Ja, det stemmer.
Jeg lo så jeg gråt da de hadde skreeeevet sangen litt Om.. for å snakke litt om mottorn! Måtte søke opp på YouTube så svigermor fikk høre, mannen var rent så flau tror jeg. Så ikke helt humoren hun heller da![]()