Reklamer

Ja, det stemmer.
Haha, jeg elsker den sangen!! Ler høyt hver gang den kommer på radioen. Mannen deler ikke min glede :-D

Jeg for min del hater alle reklamer for mobilselskaper, både på tv og radio. På radioen er det også alle reklamer for verktøyprodusenter (tools, wurth, essve..) og Right Price Tiles.

HATER alle mobilselskapreklamene. Spesielt den med kittfigurene. Blæ så ekle de er! Hipsterne fra chess er en god nummer 2. De irriterer meg sånn til de grader.

Byggern-reklamene er tragiske! Med hu slitsomme dama :p Jeg får ikke lyst til å gå dit... :p

Ååå det er mange. Garderobemannen, würtmannen, vitaepro, alle rengjøringsreklamer som overdriver noe vanvittig, en reklame for noe for hunder som inneholdt MYE bjeffing (husker ikke hva). Kommer ikke på hvilke andre, men det er mange fler både på tv og radio:o

Vel... Er en reklame jeg virkelig hater, men husker brått ikke hva produktet heter.. Men er den "hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen?" Gammel, men det er alltid den første jeg kommer på :p
Haha ja den er urteit :p det er ikke for en sånn salve da, ibux eller voltarol eller noe sånn?

Haha, jeg elsker den sangen!! Ler høyt hver gang den kommer på radioen. Mannen deler ikke min glede :-D

Jeg for min del hater alle reklamer for mobilselskaper, både på tv og radio. På radioen er det også alle reklamer for verktøyprodusenter (tools, wurth, essve..) og Right Price Tiles.
Haha, samme her!! :D fantastisk reklame!

Haha, samme her!! :D fantastisk reklame!
Jeg lo så jeg gråt da de hadde skreeeevet sangen litt Om.. for å snakke litt om mottorn! Måtte søke opp på YouTube så svigermor fikk høre, mannen var rent så flau tror jeg. Så ikke helt humoren hun heller da :-P

Jeg lo så jeg gråt da de hadde skreeeevet sangen litt Om.. for å snakke litt om mottorn! Måtte søke opp på YouTube så svigermor fikk høre, mannen var rent så flau tror jeg. Så ikke helt humoren hun heller da :-P
Hahahaha, jeg og. Og den når de må dkrive den om for å snakke om radiooon! Herlighet, jeg ler og ler! :D

Zon!!! Godt de har kuttet den ut, ble så provosert av hu dama :p
Det var det! Hehe, så utrolig merkelig med det tonefallet :p
Mange slike dubbede reklamer fungerer utrolig dårlig på norsk. Gjerne med en eller annen doktorspesialist i Sveits eller noe. Typisk for vaskepulver eller oppvaskpulver eller annet vaskemiddel.

Reklamen for elskling..tenkte først d var en eller annen teit datingtjeneste,åsså er d for el.

Jeg og :-D "har du en tre (?) meter lang stang? Da passern perfekt i en partner" :-D

Den sangen er så grusom at jeg går å nynner på den i dagevis etter å ha hørt den :o :p

Back
Topp