Reklamer

Morsomt å se at flere skriver de samme reklamene:)

Jeg tror egentlig bare at jeg kan quote alle sammen her. Alle nevnte reklamer er grusomme!

Uten tvil vitaeproreklamen der de synger ja, altså, hva er greia ?? Og hvordan kan absolutt alle mobilselskaper har norges mest fornøyde mobilkunder ? Oog sist men ikke minst gina tricot der de synger, HVA er det ? Dritstygg sang og man set jo ikke klærne, for ikke å snakke om hvordan modellene ser ut :p Haha nei huff.. Nutella reklama derimot ❤️

Jeg kommer aldri til å eie vanish, uansett hvor effektivt det er. Den der dubbinga altså! Grøss...
hahaa, jeg ELSKER Vanish!!! :-P Men reklamen er jo heeelt på trynet :-P

Blir nesten sint når jeg hører den reklamen på radio med han som synger så falskt! Grrr! Er en varebil, husker ikke hva
☆En treeeeeee meter lang stang ☆
:-P hihi

Reklamen for elskling..tenkte først d var en eller annen teit datingtjeneste,åsså er d for el.
Har dere den i Norge også? Trodde det var noe teit svensk greie :-P
Trodde også det skulle være noe datingtjeneste.
Minner meg på reklamen til elite single eller noe sånt, idiotisk reklame ihvertfall!

Og det blir aldri Djucie abonnement her i familien heller.

Garderobemannen på radio! Da må jeg bare skru over på en annen kanal!
Åh, ja...avskyr garderobemannen-reklamen på radioen! Kjører ofte forbi lokalene til garderobemannen, kommer ALDRI til å bli kunde der for si det sånn, grøsser bare ved å kjøre forbi :p

HATER alle mobilselskapreklamene. Spesielt den med kittfigurene. Blæ så ekle de er! Hipsterne fra chess er en god nummer 2. De irriterer meg sånn til de grader.
De er jo geniale :-D Figurene altså. Ler så vi griner her :-D

Back
Topp