Boblefrua
Forumet er livet
"Grøss"Garderobemannen på radio! Da må jeg bare skru over på en annen kanal!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"Grøss"Garderobemannen på radio! Da må jeg bare skru over på en annen kanal!
hahaa, jeg ELSKER Vanish!!!Jeg kommer aldri til å eie vanish, uansett hvor effektivt det er. Den der dubbinga altså! Grøss...
åh gud, det er så kleint å høre/se den!!!! Ikke er Vitapro så himla bra heller..Vitaepro reklamen!! Den der de synger. Helt grusomt.
☆En treeeeeee meter lang stang ☆Blir nesten sint når jeg hører den reklamen på radio med han som synger så falskt! Grrr! Er en varebil, husker ikke hva
Har dere den i Norge også? Trodde det var noe teit svensk greieReklamen for elskling..tenkte først d var en eller annen teit datingtjeneste,åsså er d for el.
"Det er jo ikke helt meg å spare!" Reklamer for forbrukslån irriterer meg, på lik linje med reklamer for nettspill - burde ikke vært lovlig å reklamere for.
åh gud, det er så kleint å høre/se den!!!! Ikke er Vitapro så himla bra heller..
Åh, ja...avskyr garderobemannen-reklamen på radioen! Kjører ofte forbi lokalene til garderobemannen, kommer ALDRI til å bli kunde der for si det sånn, grøsser bare ved å kjøre forbiGarderobemannen på radio! Da må jeg bare skru over på en annen kanal!
Her satt vi og gaulet til den sangen hele familien, full fest i stua :-D Hjelper så klart å ha en veldig entusiastisk treåring ^^Men "vitapro det funker, jo!"![]()
De er jo geniale :-D Figurene altså. Ler så vi griner her :-DHATER alle mobilselskapreklamene. Spesielt den med kittfigurene. Blæ så ekle de er! Hipsterne fra chess er en god nummer 2. De irriterer meg sånn til de grader.
Nei, de er fæleDe er jo geniale :-D Figurene altså. Ler så vi griner her :-D
Haha, til og med han der som slikker seg rundt munnen?De er jo geniale :-D Figurene altså. Ler så vi griner her :-D
Haha, åja stemmer det!![]()
![]()
![]()