Reisen fra jente til mor. <3

3 dpo i dag og har vært kvalm, fryser og nå stikker det i venstre side. Hatt litt tykk hvit utflod i dag (som lover bra).
Blir deilig med fastelavensboller i morgen!
Veldig snopesyk og vil helst ha sjokolade nå!

3 dpo i dag og har vært kvalm, fryser og nå stikker det i venstre side. Hatt litt tykk hvit utflod i dag (som lover bra).
Blir deilig med fastelavensboller i morgen!
Veldig snopesyk og vil helst ha sjokolade nå!
Så spennende! Høres jo veldig lovende ut dette :)

Dagens graf! Holdt nesten på å glemme å tempe i dag fordi hodet mitt tenkte at det ikke var vits i lengre fordi jeg har funnet el-dagen. Men herregud det blir jo såå spennende disse dagene fremover nå :p
b4c6521d00699b8773fab7bee45bc5cd.jpg

Dagens graf! Holdt nesten på å glemme å tempe i dag fordi hodet mitt tenkte at det ikke var vits i lengre fordi jeg har funnet el-dagen. Men herregud det blir jo såå spennende disse dagene fremover nå :p
b4c6521d00699b8773fab7bee45bc5cd.jpg
Veldig smart å fortsette å tempe så vender man seg til det ^^ man ser jo også hvor stabil syklusen er og om tempen synker før eller etter tr hos deg :)
Også kan man bruke den charts-like-mine :p liker den godt :p

Veldig smart å fortsette å tempe så vender man seg til det ^^ man ser jo også hvor stabil syklusen er og om tempen synker før eller etter tr hos deg :)
Også kan man bruke den charts-like-mine :p liker den godt :p

Ja det har jo liksom vært planen å tempe hver dag uansett hvor i syklusen jeg var :p men vet ikke hvordan jeg tenkte det med én gang. Fikk panikk rett etter tanken og fortet meg å tempe :p haha har tatt litt ferie oppi hodet mitt tror jeg. Er veldig spent på å se om tempen dropper før mensen (hvis den kommer!)

Aaaah for en deilig dag i dag! Her er det sol (litt kaldt) men tørt! Og det gjør leddene mine glad! (Haha føler meg alltid som en 90 åring når jeg snakker om gikten min)
Mannen har tatt med mini til svigers noen timer og jeg kan endelig rydde og vaske hus i ro og fred! Halleluja :D
Så blir det fastelavensboller i belønning etterpå :)

Aaaah for en deilig dag i dag! Her er det sol (litt kaldt) men tørt! Og det gjør leddene mine glad! (Haha føler meg alltid som en 90 åring når jeg snakker om gikten min)
Mannen har tatt med mini til svigers noen timer og jeg kan endelig rydde og vaske hus i ro og fred! Halleluja :D
Herlig! Nyt det :)
Her er det vm på ski på tven ;) God søndag :Heartred

Ja det har jo liksom vært planen å tempe hver dag uansett hvor i syklusen jeg var :p men vet ikke hvordan jeg tenkte det med én gang. Fikk panikk rett etter tanken og fortet meg å tempe :p haha har tatt litt ferie oppi hodet mitt tror jeg. Er veldig spent på å se om tempen dropper før mensen (hvis den kommer!)
Forhåpentligvis dropper ikke tempen [emoji39]

Så bra at kroppen er bra i dag :D God søndag! :)

Herlig! Nyt det :)
Her er det vm på ski på tven ;) God søndag :Heartred

Å deilig! Skulle gjerne lagt på sofaen og sett på ski jeg også, men det flyter og jeg må benytte anledningen :p men det var litt godt for kroppen og hodet å få ryddet og vasket ting som har lagt og plaget meg i en uke nå :p haha
Kos deg med VM! :) god søndag <3

Så bra at kroppen er bra i dag :D God søndag! :)

Ja, kjempe deilig :) Håper du får en fin søndag selvom du fikk besøk av dumme tr som skulle holde seg langt unna! Satser på du får en enda nydeligere graf på nye pp'en din og at spiren gror seg fast! Jeg heier på deg <3

Åh det er ikke godt å si... men ikke ta det så tungt, du har jo enda ikke lagt inn en normal syklus for deg, ff bruker et par sykluser på å bli kjent. Når er ikm?

Vet ikke når ikm blir denne gangen. Tror 8. Mars hvis jeg hadde el 22. Men siden el slimet kom så tidlig pluss sterke tester så trodde jeg denne syklusen ble kortere. I følge kalenderen min er ikm 6. Mars såååå har ikke peiling!

Vet ikke når ikm blir denne gangen. Tror 8. Mars hvis jeg hadde el 22. Men siden el slimet kom så tidlig pluss sterke tester så trodde jeg denne syklusen ble kortere. I følge kalenderen min er ikm 6. Mars såååå har ikke peiling!
Hvor lang hat syklusen pleid å være da? Om du ikke tenker på lf.

Tror ff vil endre tilbake til der krysset var sist om ikm er 6. Mars :)

Back
Topp