Reisen fra jente til mor. <3

Hvordan går det med deg? Kvalmen blitt noe verre?
Det går litt bedre, ikke sånn kvalme som bare kaster seg over meg og setter meg helt ut lengre ihvertfall. Mer sånn underliggende gjennom dagen som går litt i bølgedaler sånn som fyllasyke :p
Nå har vi fortalt det til mamma og broren min. Pappa, stemor og stebror fikk vite det i går. Og i dag er det svigers sin tur :)
Det hjelper litt på trykket å fortelle det til de nærmeste :)
 
Så gøy å fortelle det til sine nærmeste :) Gleder meg til vi skal gjøre det også.

Fyllesyk ja. Kjenner til den følelsen:laughing021
Ja, gleder meg veldig til å fortelle det i dag :D trenger liksom ikke å skjule magen lengre da :p så hvis jeg treffer på noen som er "frekk" nok til å spørre så sier jeg bare ja, jeg er gravid :p
 
Ja, gleder meg veldig til å fortelle det i dag :D trenger liksom ikke å skjule magen lengre da :p så hvis jeg treffer på noen som er "frekk" nok til å spørre så sier jeg bare ja, jeg er gravid :p
kjenner jeg gruer meg litt til rhodos nå. Da er jeg 12 uker. Er veldig lett å se tykk ut, istede for gravid :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Det går litt bedre, ikke sånn kvalme som bare kaster seg over meg og setter meg helt ut lengre ihvertfall. Mer sånn underliggende gjennom dagen som går litt i bølgedaler sånn som fyllasyke :p
Nå har vi fortalt det til mamma og broren min. Pappa, stemor og stebror fikk vite det i går. Og i dag er det svigers sin tur :)
Det hjelper litt på trykket å fortelle det til de nærmeste :)
Så koselig å dele det med familien:Heartredenig i at det var veldig godt å dele det med noen flere!
 
kjenner jeg gruer meg litt til rhodos nå. Da er jeg 12 uker. Er veldig lett å se tykk ut, istede for gravid :hilarious::hilarious::hilarious:
Hehe, ja det er litt den småfeit-perioden :p fikk høre av svigersøster i dag at sist hun så meg så turde hun ikke å spørre om jeg var gravid eller bare hadde lagt på meg litt :p
 
God 17. Mai, håper du får en fin feiring [emoji4]
 
Så hyggelig:love017
De som vet nå er Mamma, pappa, broren min, svigerinne og svoger og min beste venninne :) Skal fortelle svigers til uka tror jeg.

Så koselig med å fortelle til de nærmeste! [emoji1][emoji173]️


God 17. Mai, håper du får en fin feiring [emoji4]

Det er kjempe hyggelig! :) svigermor, og svigersøstrene mine ble helt i hundre! :p hun ene ropte: jeg visste det! :p jeg så jo at de så på magen min med én gang vi kom inn i rommet. Så det var godt å få det ut :D
Håper dere hadde en nydelig 17. Mai feiring!
 
Hvordan gikk 17 mai feiringen?
Var det en liten gutt som synes det var tipp topp?? ;)

Den var kjempe fin :) ja, han har varmet opp med flagg i hånden i 3 uker :p så igår sa han omtrent bare "flagget" og pekte på alle flagg :p men jeg hadde vonde hender og føtter i tillegg til at han vekket meg kl 5 om morgenen. Så jeg var ganske sliten og trøtt. Fikk til gjengjeld sove til kl 8 i dag da :)
Veldig greit at vi hadde fortalt at jeg var gravid sånn med tanke på pålegg osv :p
Hvordan var dagen din da?
 
Jeg er litt lei meg... syns det er vondt å lese om fine mennesker som fortjener så sårt å få positiv test, men så kommer den dumme teite tr! :(

Også er jeg veldig sliten og hormonell også. I dag halter jeg pga vond hofte. Tirsdag og i går hadde jeg skikkelig vondt i håndleddet og føttene. Følte meg helt handikappet. Jeg kan jo ikke ta ibux nå som jeg er gravid. Er også helt oppblåst sånn at det gjør vondt i magen. Får liksom ikke luften helt ut [emoji85] også denne kvalmen som minner om ekstrem fyllasyke. Føler det ligger i halsen og ulmer [emoji85] Jeg vet at jeg ikke burde klage, men det er hardt når jeg er hjemme aleine med en aktiv 16 mnd gammel gutt :p
Mannen min har ihvertfall blitt veldig flink med meg når jeg er urasjonell. Det er deilig.
Jeg gleder meg veeeeldig til 15. Juni da jeg skal på TUL og se lille nye mennesket jeg skal bære fram til verden. Føler ikke at det er virkelig før jeg får sett at det er noe inni der. Det er akkurat som jeg bare er "syk" nå, men venter på å bli frisk, så plutselig tenker jeg på at det er en baby som vokser inni der som jeg skal føde og som skal bli en helt egen person så får jeg panikk i ett sekund og tenker shit er dette ekte?! [emoji23]
Jaja, en preggo med tankene sine :p
 
Jeg er litt lei meg... syns det er vondt å lese om fine mennesker som fortjener så sårt å få positiv test, men så kommer den dumme teite tr! :(

Også er jeg veldig sliten og hormonell også. I dag halter jeg pga vond hofte. Tirsdag og i går hadde jeg skikkelig vondt i håndleddet og føttene. Følte meg helt handikappet. Jeg kan jo ikke ta ibux nå som jeg er gravid. Er også helt oppblåst sånn at det gjør vondt i magen. Får liksom ikke luften helt ut [emoji85] også denne kvalmen som minner om ekstrem fyllasyke. Føler det ligger i halsen og ulmer [emoji85] Jeg vet at jeg ikke burde klage, men det er hardt når jeg er hjemme aleine med en aktiv 16 mnd gammel gutt [emoji14]
Mannen min har ihvertfall blitt veldig flink med meg når jeg er urasjonell. Det er deilig.
Jeg gleder meg veeeeldig til 15. Juni da jeg skal på TUL og se lille nye mennesket jeg skal bære fram til verden. Føler ikke at det er virkelig før jeg får sett at det er noe inni der. Det er akkurat som jeg bare er "syk" nå, men venter på å bli frisk, så plutselig tenker jeg på at det er en baby som vokser inni der som jeg skal føde og som skal bli en helt egen person så får jeg panikk i ett sekund og tenker shit er dette ekte?! [emoji23]
Jaja, en preggo med tankene sine :p
Ibux kan du vel ta selv om du er gravid? Er det ikke paracet man skal holde seg unna? :)
 
Jeg er litt lei meg... syns det er vondt å lese om fine mennesker som fortjener så sårt å få positiv test, men så kommer den dumme teite tr! :(

Også er jeg veldig sliten og hormonell også. I dag halter jeg pga vond hofte. Tirsdag og i går hadde jeg skikkelig vondt i håndleddet og føttene. Følte meg helt handikappet. Jeg kan jo ikke ta ibux nå som jeg er gravid. Er også helt oppblåst sånn at det gjør vondt i magen. Får liksom ikke luften helt ut [emoji85] også denne kvalmen som minner om ekstrem fyllasyke. Føler det ligger i halsen og ulmer [emoji85] Jeg vet at jeg ikke burde klage, men det er hardt når jeg er hjemme aleine med en aktiv 16 mnd gammel gutt [emoji14]
Mannen min har ihvertfall blitt veldig flink med meg når jeg er urasjonell. Det er deilig.
Jeg gleder meg veeeeldig til 15. Juni da jeg skal på TUL og se lille nye mennesket jeg skal bære fram til verden. Føler ikke at det er virkelig før jeg får sett at det er noe inni der. Det er akkurat som jeg bare er "syk" nå, men venter på å bli frisk, så plutselig tenker jeg på at det er en baby som vokser inni der som jeg skal føde og som skal bli en helt egen person så får jeg panikk i ett sekund og tenker shit er dette ekte?! [emoji23]
Jaja, en preggo med tankene sine :p
[emoji173] så bra at du klarer å huske på at det er verdt det :)
God bedring, fine du [emoji9]
 
Back
Topp