Regler termingruppa

Damn. Ja ja. De som er mange symes det er urettferdig at vi er så få. Det de ikke vet er jo at det nesren bare er oss her. :p

Haha, nei, det er jo ingen andre som gidder å være her :p

Her er det medlemma av konkurransen som står for all skrivinga :p bortsett frå 5 innlegg her, 3 der og 10 ein gong :p

Må bare beklage, fikk et plutselig illebefinnende og havnet i seng, bedre nå og kan taste littegranne

Huff da. :O Hva skjedde. Ble du svimmel?

Oi! Går det bra?

Reiste meg for å ta opp mikro og ble borte et lite øyeblikk. Plages med lavt blodtrykk og lavt blodsukker så et er sånt som skjer innimellom.
Går helt fint nå, fått i meg litt mat og litt søt saft.

Svimte du av? :o
Er du alene med Rolf?

Oj, så skummelt!! Får du ikkje forvarsel heller? Veit det hjelper å bøye seg framover, men det hjelper jo ikkje dersom det skjer med ein gong du røyse deg :(

Har aldri svimt av i mitt liv, men har vært veldig nært mange ganger etter fødsel :p

Har vert veldig nær mange gonger eg også, og svimte av i svangerskapet med jo :/ men satt når det skjedde, så var ikkje farlig :)

Det er vel sjelden det :) Heldigvis!

Ja, jeg svimte av, men eksen og begge de to store var her.

De to store er drillet i hva de skal gjøre så de ble heldigvis ikke skremt. Ramler om helt uten forvarsel og kommer som regel til meg selv i det jeg treffer gulvet.

Godt at de passer på da :)

Au. Og huff. :(

Ja, har lært meg triks og måter å reise meg på så jeg ikke faller så hardt, og reiser meg aldri med Rolf i armene.

Back
Topp