Regler termingruppa

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi augustdamene har ikke helt skjønt hvordan dere regner ut snittet ved avmelding fra komkurransen. Regnes innleggene til den som var med til å begynne med? Hvis det er sånn at det den personen har skrevet teller, men blir fordelt på færre påmeldte, blir det ikke da lett å spekulere i? Kan man melde seg ut rett før det er ferdig eller er det en frist?

Et spm. til er gåstolen fjernet fra premielista?

Hvis noen av dere andre damer har spm. om konkurransen så legg det inn her. Jeg rapporterer denne tråden så får vi forhåpentligvis noe svar på dette. :)
 
Lurt! Følger med her :)
 
Vi trekker ikke fra innlegg, vi tar totalen og deler på alle påmeldte. Alle innlegg til brukere som ikke er påmeldt teller også med.
 
Ok. Hva med gåstolen?
 
Og då veit vi damer, at vi ikkje har sjanse til å vinne :p i dei andre gruppene er det jo kjempemange som er med å skriver innlegg .... :/
 
Det er jo ikke et problem så lenge ikke mange melder seg av. ;)
 
Joda, i dei andre gruppene er det jo mange fleire som er aktive, som skriver, men ikkje er med i snittregninga.. altså, mange skriver, men færre å dele poenga på :p
 
Å faen. Da skjønte jeg det. Skjønner ikke hvordan vi ledet jeg da. :p vi har jo ikke nubbesjangs. Må fr til FB gruppa isåfall.
 
Tja, hvis dere er sikre på at vi ikke har nubbesjans så ser jeg for meg at det er andre steder jeg kan tilbringe tiden min hehe, f.eks i huset her å få gjort litt.
 
Vi har jo en fordel med at vi er så få også da. Noen er jo 19 stk. De er sikkert heller ikke så fornøyde med dette.
 
Vi får lage kvar vår juksebruker, så sitte med den falske brukeren via pc, lage kvar vår tråd og halde ein samtale med oss sjøl :p
 
Men om dei er 50 aktive hjelper jo det på... Men Ja.... Dei har jo den ulempa at alt skal deles på 19. Men samtidig er dei 19 stk som lager action og får andre til å joine dei i samtalen :p
 
Ha ha ha. Synd det kun er bare noen få her fra FB.:(

Takk til alle dere som titter innom!
 
Håper flere kan ta turen innom å hjelpe oss litt :D
 
Eh?

Er det 50 stk som skriver på et forum, men bare 4 påmeldte, så deles ALLE innlegg på de fire!? Det er jo helt pæretomat...
 
Jeg syns det er helt banan...
 
Vi får gjøre så godt vi kan! :D
 
Back
Topp