Regler termingruppa

Jeg reiser meg spesielt her også, for å unngå at det svartner :p

Bruker å svimle litt for meg iblant, da forter jeg meg å sette meg ned med hode mellom beina :p

Synes det er så ubehagelig :p Lider vi alle av vitaminmangler? :p

Jeg sliter med tidvis lavt blodtrykk. Da blir det sånn. Men er ikke noe å gjlre med. Skal visstnok være sunt for kroppen .:-\

Haha, er det sant? Føles alt annet en friskt :p

Jeg har mangel på b12 hvertfall :p

Ja. Mindre trykj i blodet er bra fir hjertet. ;)

Ja, hun tar dop :/

Vi augustdamene har ikke helt skjønt hvordan dere regner ut snittet ved avmelding fra komkurransen. Regnes innleggene til den som var med til å begynne med? Hvis det er sånn at det den personen har skrevet teller, men blir fordelt på færre påmeldte, blir det ikke da lett å spekulere i? Kan man melde seg ut rett før det er ferdig eller er det en frist?

Et spm. til er gåstolen fjernet fra premielista?

Hvis noen av dere andre damer har spm. om konkurransen så legg det inn her. Jeg rapporterer denne tråden så får vi forhåpentligvis noe svar på dette. :)

Beklager, har vært en travel dag. Ser jeg ikke har svart på alt dere spurte om.

Gåstolen er fjernet! :-)

Innleggene blir fordelt utover færre antall deltakere hvis noen melder seg av. Det kunne blitt spekulering, men siden de også sier i fra seg sin mulighet til å vinne premie så ser jeg ikke på det som spekulering :-)

Dere har klart en fordel med å være få!

Gruppene som har mange har utfordringer med at ikke alle bidrar så mye og innleggene deres blir også delt utover de som ikke bidrar så mye.

Så hvis dere alle her gir alt så har dere GODE muligheter :-)

men dei som er 50 nokelunde aktive og 10 kjempeaktive lager jo meir innlegg enn vi klarer... for "dessverre" har vi ikkje oppdratt ungane våre til å klare seg sjøl endå:\ syr poser under armane deira, og løfter dei opp når dei skriker...
Men det har vi bestemt at skal bli slutt p åno ;) Ni skal få lage sin eigen mat heretter!:D

Satser på at vi knuser de andre! :D håper ikke dere har altfor mange planer i helga :p haha

Dere har klart en fordel med å være få!

Gruppene som har mange har utfordringer med at ikke alle bidrar så mye og innleggene deres blir også delt utover de som ikke bidrar så mye.

Så hvis dere alle her gir alt så har dere GODE muligheter :-)
Jo. Men vi er jo nesten alene her inne foruten oss fem. :p

men dei som er 50 nokelunde aktive og 10 kjempeaktive lager jo meir innlegg enn vi klarer... for "dessverre" har vi ikkje oppdratt ungane våre til å klare seg sjøl endå:\ syr poser under armane deira, og løfter dei opp når dei skriker...
Men det har vi bestemt at skal bli slutt p åno ;) Ni skal få lage sin eigen mat heretter!:D

Ja, vi er nok for snill! Mange barn har.jo grått seg i søvn osv, og de overlevde jo?!? Syns godt vi kan la de bli litt mer selvstendige ;)

Back
Topp