Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Mindre trykj i blodet er bra fir hjertet.![]()
Vi augustdamene har ikke helt skjønt hvordan dere regner ut snittet ved avmelding fra komkurransen. Regnes innleggene til den som var med til å begynne med? Hvis det er sånn at det den personen har skrevet teller, men blir fordelt på færre påmeldte, blir det ikke da lett å spekulere i? Kan man melde seg ut rett før det er ferdig eller er det en frist?
Et spm. til er gåstolen fjernet fra premielista?
Hvis noen av dere andre damer har spm. om konkurransen så legg det inn her. Jeg rapporterer denne tråden så får vi forhåpentligvis noe svar på dette.![]()
Ha ha ha. Jobber ikke med rus jeg tar rus.Ja, hun tar dop :/
Seier dei alleHa ha ha. Jobber ikke med rus jeg tar rus.![]()
Jo. Men vi er jo nesten alene her inne foruten oss fem.Dere har klart en fordel med å være få!
Gruppene som har mange har utfordringer med at ikke alle bidrar så mye og innleggene deres blir også delt utover de som ikke bidrar så mye.
Så hvis dere alle her gir alt så har dere GODE muligheter![]()
men dei som er 50 nokelunde aktive og 10 kjempeaktive lager jo meir innlegg enn vi klarer... for "dessverre" har vi ikkje oppdratt ungane våre til å klare seg sjøl endå:\ syr poser under armane deira, og løfter dei opp når dei skriker...
Men det har vi bestemt at skal bli slutt p ånoNi skal få lage sin eigen mat heretter!
![]()