Regler for utfordringene høsten 2015

Kan de som er I wild card forsatt bli med på ukes utfordringene til det lage de opprinnelig tilhører?:)
Hmm det blir jo fort litt krøll med antallet, og mange som ryker fortsetter jo ikke desverre :-/
 
Jeg får ikke lov til å ta situps fordi magemusklene mine ikke har grodd sammen ordentlig... Går det bra om jeg heller finner en annen ting å gjøre under 7 minutes workout når den kommer? Regner med at det er flere som har øvelser som de ikke kan/bør ta :) I verste fall får jeg ikke poeng for den treningen :)
Ja det må jo nesten gå bra når det er medisinske årsaker :)
 
For bonus står d godterifri hele uka. Er d medregnet søndagen, eller er d mandag til og med fredag?
 
Mhm..

Skal jeg fortelle deg noe mer kjedelig? Mannen, svigerinna og svogeren min sitter og drikker ett glass med rom og cola med lime i. Og jeg har sååååå lyst på! Men skal ikke ha brus før lørdag! :eek:

Åååå... Du har ikke noe sukkerfri brus? :/
 
Til dikka som lagar utfordringar: kan dikka laga alternativ til dei med delte magemusklar?
Kan ikkje ta planken, situps osv :)
 
Til dikka som lagar utfordringar: kan dikka laga alternativ til dei med delte magemusklar?
Kan ikkje ta planken, situps osv :)
Det var lurt :)
 
Forslag til hvilke øvelser som er bedre for dere? :)

Det veit eg ikkje :p Tenkte eg bør få tatt meg ein tur til fysioen og få eksakte øvelsar som er bra for magen. Pr i dag kan dg ta knyttneven min mellom musklane mine og det gjer vondt om eg prøver meg på situps.
Kanskje nokon andre veit?
 
Nei, jeg er helt blank :O Fikk beskjed om at hvis jeg absolutt måtte ta situps kunne jeg ta skrå, men jeg er jo litt skeptisk når det blir sagt på den måten :p
Det veit eg ikkje :p Tenkte eg bør få tatt meg ein tur til fysioen og få eksakte øvelsar som er bra for magen. Pr i dag kan dg ta knyttneven min mellom musklane mine og det gjer vondt om eg prøver meg på situps.
Kanskje nokon andre veit?
Håper det ble greit slik vi la ut nå :)
 
Back
Topp